Beeldscherm geen verbinding met de pc ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DWayne05

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2011
Goedenmiddag,

Ik zit met een probleem,
wanneer ik mijn beeldscherm aansluit op mijn computer krijg ik geen beeld maar alleen de melding op het beelscherm dat er geen verbinding is. Voor een tijdje terug is er een andere videokaar ingezet ik denk dat het hiermee te maken heeft. Wanneer ik de computer via een hdmi kabel aansluit op de tv krijg ik wel gewoon beeld, wanneer ik een andere computer aansluit op mijn beeldscherm krijg ik ook gewoon beeld.

Op de nieuwe videokaart zit geen vga ingang alleen een dvi en een hdmi ingang daarom gebruik ik een tussenstuk om de vga de vervormen naar dvi.

zouden jullie mij kunnen helpen?

Alvast bedankt !

Start je PC eens in de veilige modus op. Heb je dan wel beeld?

vaag!

Anders koop even een DVI naar VGA converter. Die heb ik onlangs ook nog 1 gekocht en die was toen 8 euro. :thumb:

Ja ik ben er al mee aan de gang geweest en dit werkte niet. Ik heb vandaag een dvi naar hdmi converter gekocht om deze ertussen te doen zodat de kabel van het beeldscherm overgaat van vga naar dvi naar hdmi en dan een hdmi kabel naar de pc , maar helaas werkte dit ook niet.

en als je het scherm eens via DVI aansluit op je tv?
meeste tv's met hdmi hebben vaak ook nog een dvi en vga aansluiting, krijg je dan wel beeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan