Beeldscherm gekloond maar wit zwart ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tattoo-lover

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2003
Ik heb me onlangs een ATI Radeon 9600 pro 128mb aangeschaft. De max van een beeldkaart maar.... als ik mijn beeldscherm kloon krijg ik alles op mijn tv in het wit-zwart te zien ? Mijn instellingen staan nochthans op België PAL-B. Ik heb zowat alle andere instellingen geprobeert ( die sowieso niet gingen lukken, maar kom als je niets probeert weet je ook niks :cool: ) Bij mijn vorige beeldkaart (G-force 2 64 mb) lukte dit zonder problemen ? Hoe kan ik dit oplossen ?

Bedankt Buffy voor je snelle reactie:thumb:
Maar ik lees dit "Werk niet via een SCART-blok"...
Terwijl het bij mijn vorige kaart wel werkte. Mijn kabel is trouwens aan een kant alleen maar scart en de andere kant cinch. Wat nu ? Nieuwe kabel ? Dit moet toch anders op te lossen zijn ? Btw: mijn cinch ingangen zitten aan de voorkant van mijn video (ik werk langs video dus
:) ) dus moest ik een andere kabel halen dan is dat ook geen zicht hé... En is het dan opgelost ???

Mischien nog ff bij vermelden dat ik mijn kleurinstellingen op mijn tv maximaal kan instellen op 8 bits. Mischien is dit het probleem ? Maar als ik het hoger wil zetten (16 bits of 32 bits) aanvaard hij dat niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan