Beeldscherm gezocht voor bij nieuw systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilhelmdr

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2009
Hallo,

Ik zoek een beeldscherm voor bij het systeem uit het volgende topic:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=437389&page=2

(Dit is het systeem op dit moment:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[196104]=1&product[84030]=1&product[220103]=1 )

user marsmannetje raadde me een 22 inch aan bij dit systeem, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar een zilverkleurig kader, maar ik heb er niet veel kaas van gegeten. Bij Azerty vind ik weliswaar de nodige opties, maar overal zijn wel voor en nadelen van te vinden. Prijs mag rond de 175-220 Euro liggen (inclusief pixelgarantie, want dat is belangrijk voor me) en het hoeft zelfs niet per se (wel de voorkeur dus) een zilveren te zijn, als de kwaliteit maar goed is (geen backlight bleeding en dergelijke)...

Bij voorbaat dank :):o

Het beste wat ik je dan op dit moment kan aanraden is de Samsung T220 :thumb:
Helaas geen zilveren rand maar wel een erg goed beeldscherm.

http://tinyurl.com/mn4f58

Succes!:thumb:

Laatst bewerkt:
De vorige vraag laat maar achterwege.

Andere vraag die ik nog heb: zijn er geen zilverkleurige alternatieven beschikbaar van dezelfde goede kwaliteit? Ietsje duurder mag eventueel ook wel (liever niet natuurlijk), zilver heeft, ook gezien de rest van het systeem, wel duidelijk de voorkeur...

Als je dat persé wilt kan je kijken naar de beeldschermen van Acer. Die zijn meestal zilverkleurig. De kwaliteit ervan is wel minder. De Samsung T220HD is beter dan de Samsung T220. Maar dat kan je ook al zien aan de specs. Wat wil je eigenlijk met je computer gaan doen? Gebruik je hem voor je werk of gewoon als "huis pc"?

Als je dat persé wilt kan je kijken naar de beeldschermen van Acer. Die zijn meestal zilverkleurig. De kwaliteit ervan is wel minder. De Samsung T220HD is beter dan de Samsung T220. Maar dat kan je ook al zien aan de specs. Wat wil je eigenlijk met je computer gaan doen? Gebruik je hem voor je werk of gewoon als "huis pc"?

Voor thuis.

Bij Azerty krijg ik 13 opties als ik zilver en zwart/zilver als filter kies bij 22 inch monitoren, zit daar niets tussen dan. Hoeft ook niet per se bij Azerty en mag ook wel wat boven de genoemde prijs...

De 'glazen rand' van de Samsung T220 vind ik sowieso wat minder en dan is hij ook nog eens zwart, maar ja, als de kwaliteit goed is...

De kwaliteit is super. Bij de website www.Alternate.nl het voordeligste. Ja, je gaat er anders wel op achteruit als je perse zilver wilt maar als ik jou was zou ij die t220 nemen!

De kwaliteit is super. Bij de website www.Alternate.nl het voordeligste. Ja, je gaat er anders wel op achteruit als je perse zilver wilt maar als ik jou was zou ij die t220 nemen!

En wat zijn de mogelijkheden voor een 23/24 inch? Zwart op zich (22/23/24 inch) is ook geen groot probleem op zich, maar dat glanzende zwarte, de rode gloed en dat glas-effect is nou niet echt mijn stijl :p

Even een crosspost uit het topic over mijn nieuwe systeem:

Ik heb nog maar eens rondgekeken voor een scherm en ik ben uitgekomen bij Dell, waarbij de Ultrasharp 2209WA (met mijn beperkte kennis) een goede monitor lijkt te zijn. Is wel wat duurder, maar soit (trouwens ook in poolzilver beschikbaar, maar daar kijk ik nu even niet naar). Is de Dell E2209W (niet ultrasharp dus) zoveel minder dan de ultrasharp? Is die Ultrasharp uberhaupt goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan