Beeldscherm golf een klein beetje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Vooral als ik een voornamelijk witte pagina open, zie ik soms links onder in en recht bovenin een beetje het beeldscherm golven. Soms is het wel, soms is het niet. Is dit gewoon een kwestie van mijn drivers updaten? TIs toch niet dat hij kapot aan het gaan is of wel?

Zou heel goed verholpen kunnen zijn met een update van je driver.
Eerst even de oude verwijderen.

Het zou ook verholpen kunnen worden om de verversingsfrequentie van de monitor wat te verhogen, bij rechtermuisklik, eigenschappen, instellingen, geavanceerd, beeldscherm, als modi verbergen aanstaat, en de frequentie staat op 60, eerst uitvinken, ( deze staat vaak standaard aan, en op 60Hz ) en eerst even opzoeken wat de monitor kan hebben bij het gebruikte beeldformaat.

Een te hoge, boven de 85Hz is niet bevordrlijk voor de monitor als deze dat niet aankan, maar bij de nieuwere, is dat geen probleem.

A.J. zei:
Zou heel goed verholpen kunnen zijn met een update van je driver.
Eerst even de oude verwijderen.

moet ik die eerst verwijderen, of kan ik gewoonde nieuwe niet eroverheen installeren..?

hoe verwijder je die oude dan eigenlijk?

Eerst de oude verwijderen.
Wanneer je wat meer verteld over je systeem en je videokaart in het bijzonder kunnen we je wat beter helpen.

Ergens iets van een magnetisch veld in de buurt? Of staat het basisstation van je draadloze telefoon naast de pc? Mobieltje in de buurt? Zit er achter je scherm een stopcontact waarin een adapter zit?

Al deze zaken kunnen een negatieve invloed hebben op de beeldkwaliteit van je scherm.

patrickt zei:
Ergens iets van een magnetisch veld in de buurt? Of staat het basisstation van je draadloze telefoon naast de pc? Mobieltje in de buurt? Zit er achter je scherm een stopcontact waarin een adapter zit?

Al deze zaken kunnen een negatieve invloed hebben op de beeldkwaliteit van je scherm.

Dat is idd een goeie, laatst bij iemand een halogeenlamp 20 cm opzij gezet, de travo in de voet gaf een trilling op het beeld, alleen was dat wel plaatselijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan