beeldscherm groot opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Berichten
640
Hallo
op de eerste plaats hoop ik dat ik mijn vraag in de juiste rubriek zet, zoniet sorry.

Mijn vraag luid hoe kan ik ook alweer voor elkaar krijgen dat mijn beeldscherm mijn voledige monitor vult als ik de pc opstart?
nu opend hij in een klein formaat en moet ik hem styeeds groot maken.
wie o wie heeft de oplossing?

alvast erg bedank
gr carina
 
Dit doe je in de BIOS, althans, zo gaat dat bij mij op de IBM.
 
Dank je voor je reactie, maar volgens mij moet het opok met het toetsenbord kunnen, door iets in te drukken en dan af te sluiten.
Ik weet alleen niet meer hoe
 
Voor zover ik weet, start windows altijd op in de resolutie waarop het beeldscherm origineel staat ingesteld. Pas nadat de initiële windowsbestanden en instellingen zijn geladen, wordt de resolutie door windows veranderd.
Het initiële windowsscherm is tijdens opstarten is bij mijn weten 640x480.
 
Ook dat bedoel ik niet, je kunt je beeld uittrekken en dan afsluiten en als je dat weer het scherm opent dan is het hele beeldscherm gevuld.
het maakt niet uit hoe ik de resoliutie zet.
 
Ook dat bedoel ik niet, je kunt je beeld uittrekken en dan afsluiten en als je dat weer het scherm opent dan is het hele beeldscherm gevuld.
het maakt niet uit hoe ik de resoliutie zet.

heb je je videokaart driver of beeldschem driver wel geïnstalleerd?

zo ja, de hele handel opnieuw installeren dacht ik zo.
 
Had ik ook :) Drivers installeren en hij blijft op de goede instellingen (download de nieuwste drivers van de site)
 
Dit is de oplossing en het werkt, dank je wel XP_PC


Het probleem wat jij beschrijft is relatief simpel op te lossen:
Maak het scherm zo groot als je wilt.
Terwijl je SHIFT ingedrukt houdt, klik op BESTAND, vervolgens op AFSLUITEN.

De volgende keer dat dit programma start, zal het zo groot geopend worden als dat je het hebt afgesloten.
Het is belangrijk dat je het programma maar één keer open hebt staan als je dit doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan