Beeldscherm ineens veel donkerder

Status
Niet open voor verdere reacties.

crmtd

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2002
Berichten
239
Mijn hp pavilion mx70 is ineens veel donkerder geworden sinds vandaag.
Op het forum vond ik al iets met 2 minuten uitzetten met startknop ingedrukt, dat heeft niet geholpen, kan het nog iets anders zijn.
Met de kontrast instellingen bereik ik niet veel, het is net of er een lamp met te weinig watt in zit.

Nog even het beeld naar de tv gekloond, tv beeld is wel goed, dus het lijkt geen softwarematig probleem.
Moet de monitor nu gewoon bij het grof vuil of weet iemand nog wat.
 
Laatst bewerkt:
Als dat niet helpt, heb je kans dat ie het morge gewoon weer doet, geef er eens een tik tegen (hielp altijd bij mijn oude beeldscherm) maar ik vrees dat hij te oud word. Ik had zelf eerst ook een slegt beeldscherm, en de ene keer deed ie het wel goed, de andere keer niet, en na een uurtje deed ie het dan wel goed. een tik hielp ook, maar daar sleet hij ook van, dat het zo erg was dat ik echt gewoon een nieuwe nodig had
Beeldschermen die kaduuk zijn, zijn niet echt te redden, tenzij je een technikus bent, en een goede ook, want beeldschermen (zelfs niet aangesloten) zijn levens gevaarlijk.

Succes
Lollige
 
lollige zei:
Als dat niet helpt, heb je kans dat ie het morge gewoon weer doet, geef er eens een tik tegen (hielp altijd bij mijn oude beeldscherm) maar ik vrees dat hij te oud word. Ik had zelf eerst ook een slegt beeldscherm, en de ene keer deed ie het wel goed, de andere keer niet, en na een uurtje deed ie het dan wel goed. een tik hielp ook, maar daar sleet hij ook van, dat het zo erg was dat ik echt gewoon een nieuwe nodig had
Beeldschermen die kaduuk zijn, zijn niet echt te redden, tenzij je een technikus bent, en een goede ook, want beeldschermen (zelfs niet aangesloten) zijn levens gevaarlijk.

Succes
Lollige

Zo hij heeft een paar klappen klappen gehad, ik heb tevens gezegd dat ik morgenochtend nog harder sla als hij dan niet normaal doet, we zullen zien wie hier de baas is.:evil:
 
Je moet hem ook niet bang maken, dan gaat ie misschien ff meewerken, en daarna is ie echt dood ;-)
 
Hopelijk doet hij het 12 maart....................en openbaart hij prachtige kleuren.:D
 
LOL, 12 maart is niet de dag van de beeldschermen, maar wat er dan wel is doet het op 12 maart wel beter bij een kleuren scherm ;-)
 
Heb je een screensaver ingesteld? want als je dat niet doet kan het daar aan liggen, in dat geval kan je het niet ongedaan maken
 
Haleboo zei:
Heb je een screensaver ingesteld? want als je dat niet doet kan het daar aan liggen, in dat geval kan je het niet ongedaan maken

Dit snap ik niet, maar ik heb geen screensaver volgens mij, is dat nog nodig tegenwoordig?
 
crmtd zei:
Dit snap ik niet, maar ik heb geen screensaver volgens mij, is dat nog nodig tegenwoordig?

ja anders brand je scherm door volgens mij:confused:
maar wat voor een scherm heb je dan?
flat of zo'n dikke vette grote bak? maar als daaraan ligt, kan je het niet ongedaan maken...
 
Haleboo zei:
ja anders brand je scherm door volgens mij:confused:
maar wat voor een scherm heb je dan?
flat of zo'n dikke vette grote bak? maar als daaraan ligt, kan je het niet ongedaan maken...

Een dikke vette grote bak hp mx70.
Ook de kleurinstellingen hebben nu geen invloed meer op de kleuren, jullie verdwijnen dus langzaam uit beeld, snif, tot ziens broeders.....................ik vrees dat ik maar een ander schermpie moet gaan kopen, in ieder geval niet nog zo een, dit is al de 2e van dit type.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan