Beeldscherm instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollige

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Hoi allemaal
ik heb nu eindelijk een eigen computer met internet... alleen het beeldscherm is niet zo mooi. ik dus naar m'n instellingen kijken van me desktop, staat ie op 480x600 16 kleuren

maar hoger kan het ook niet!!!!
ik denk dat ik gewoon een te slegte video kaart heb, ik weet zeker dat het niet aan mijn beeldscherm ligt. is er nog een andere manier behalve een nieuwe videokaartom toch mijn beeldscherm een beetje normaal te krijgen???

meestal vind ik mensen die dingen niet kunnen vinden computer noobs, maargoed.. het spijt me, maar ik kan zosnel niet in dat progje vinden waar ik kan zien wat voor kaart ik heb, het verste waar ik kan komen is met welk besturingssysteem hij word bestuurd...

Everest geeft je bij het eerste onderwerp, dat vanzelf opent een overzicht ...
beetje verder onderaan heb je (Beeld)scherm staan, klik op het + teken daarnaast ... en dan heb je PCI/AGP video, klik dat aan - in dat lijstje dat verschijnt staat de videokaart die je hebt

weet je zeker dat dat de goede is??? voor windhoos 98SE hebben ze alleen drivers voor de 851 en niet voor de 752...

Ah het is me gelukt, dankje allemaal!!!
alleen, Nu start bij het opstarten van mijn computer ook gelijk intel graphics system.

kan ik dat gewoon uitzetten of moet die aanblijven??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan