Beeldscherm Internet, taakbalk pagina weergave onvolledig.

Status
Niet open voor verdere reacties.

poohdini

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2014
Geachte lezers,

Ik ben ten einde raad! Ik heb alles geprobeerd, schijfopruiming, malwarebytes, spyhunter 4 aangeschaft, defragmenteren, systeemherstel, cc cleaner, maar niets helpt!

Nadat ik inlog op windows 7 wordt het beeldscherm wit, vervolgens wanneer ik op het bureablad ben, ziet de werkbalk er anders uit, ook de pagina's die ik open via internet zijn onvolledig en diversie tabbladen worden niet meer weergeven.

Ik heb spyhunter 4 aangeschaft in de hoop dat deze de malware/trojan zou vernietigen, ik dacht namelijk in eerste instantie dat mijn pc een virus opgelopen heeft, maar nadat alles is schoongemaakt blijft het probleem hetzelfde.

Hieronder een paar screenshots gemaakt hoe mijn scherm eruit ziet. Kan iemand mij a.u.b. helpen? aan mijn videokaart ligt het niet, aangezien ik nog soepel kan gamen. Hardeschijf misschien beschadigd? ik heb geen flauw idee HELP!

Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt :)

voorbeeld.jpg

Naamloos.jpg

scherm.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Druk met de rechtermuisknop op het bureablad en kies voor "aanpassen aan persoonlijke voorkeur." (personalize in het engels)
Klik vervolgens onder "aero themes" op het thema "Windows 7"

[video=youtube;PuyIvV39A3s]https://www.youtube.com/watch?v=PuyIvV39A3s&feature=youtu.be[/video]

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik had gisternacht inderdaad het probleem gevonden, was er 3 dagen mee bezig om zoiets kleins! Toch bedankt voor de moeite!

Groetjes,

Kevin

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan