Beeldscherm is wazig

Status
Niet open voor verdere reacties.

MickyKnops

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2004
Beste Mensen, ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn beeldscherm. Het is nogal troebel en het lijkt ( of is) alsof de "lagen" rood, groen en geel niet meer op elkaar liggen. Bijv. aan de rand zie ik een verticale streep rood, dan groen en dan geel.

Ik heb een Ilyama ma901u Vision Master Pro 452 met een Nvidia geforce 2 TI kaart. Ik weet niet precies of ik iets moet downloaden en waar ik dat dan doe. kan iemand mij helpen?

Ik kan zo snel niet zien of het een tft/lcd scherm is of een crt monitor. EN hoe oud is hij?
als de monitor reeds een aantal jaren oud is en het is een CRT monitor, dan zou je via de degaus (oid) je monitor kunnen "resetten" met als kans dat alles gedemagetiseerd wordt en het beeld weer goed komt.

Is dit niet het geval, en het is idd. een crt monitor, dan denk ik dat het beeldscherm z'n langste tijd heeft gehad met helder beeld te geven.

Wat ook kan zijn is dat je in de buurt van het beeldscherm een elektronisch apparaat hebt staan dat stoort op je scherm.. Dat zal het wel niet zijn, maar je kunt het ff proberen (door bijv. je pc-boxen weg te halen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan