Beeldscherm kan niet hoger da 640 bij 480?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephen070

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
Berichten
57
Hallo ik ben nieuw hier heb me zojuist aangemeld voor de volgende probleem!

mijn pc was vandaag gecrasht dus heb ik wxp er opnieuw opgegooid,
als ik me pc opstart krijg ik het xp scherm te zien met dat loop balkje endaarna valt me beeld weg... er staat no vidieo capture hardware..

ik in veilige modus gekeken.. ik kan me beeld niet veranderen..
ik ging google via veilige modus maar kan niks vinden hierover..

ik heb bij uitvoeren dxdiag gedaan en OK gedrukt... op beeldscherm geklikt.. maar bij de naam van beeldscherm staat niks.. sterker nog het hele rijdje is leeg ..
bij stuurprogramma staat wel

stuurprogramma: avga.dll
versie: 5.01.2600.0000
Mini VDD: vga.sys

& ik heb dit al een x eerder meegemaakt.. toen na lang zoeken had ik dus een bestandje.. dat was van Hp en dat bestandje kon ik me beeld mee instellen.. er zat dan een klein beeldschermpje naast me Msn rechts onder op de balk.. & aangezien ik niet meer weet welke het is heb ik nu dus een probleem en zit ik op Veilige modus te internetten..

Kan iemand mij helpen?
voor een update voor me beeld? of herkent iemand het programma voor me beeldscherm?

hoor het graag mvg Stephen:)
 
WELKOM OP HELPMIJ

je dient na een nieuwe instal van windows ook weer je videodrivers te installeren.

deze zou je dan kunnen halen op site van fabrikant van je videokaart of indien het een onboardchip van een merkpc betreft dan op die site

graag wat meer info dus over je syteem
 
WELKOM OP HELPMIJ

je dient na een nieuwe instal van windows ook weer je videodrivers te installeren.

deze zou je dan kunnen halen op site van fabrikant van je videokaart of indien het een onboardchip van een merkpc betreft dan op die site

graag wat meer info dus over je syteem

waar zie ik de naam van me video kaart dan:eek:
 
heb je een zelfgebouwde pc of een merk pc?


met dit progje zou je alles kunnen achterhalen
http://www.cpuid.com/pcwizard.php

het is een merk pc, maar ik werk in veilige modus en dat krijg ik dus niet geopend:evil:

ik ken me nog vaag herinnern dat ik vroeger Hp Corparation had.. maar daar heb jij niet zoveel aan denk ik.. & het pictogrammetje van het programma dat me beeld in werk hield had 4 verschilldende kleuren ...& ik weet dat ik het van de hp site heb gehaald maar ik weet niet meer hoe het heet.. het was iedergeval voor je beeldscherm revolutie hoger te zetten...

mvg stephen
 
kijk nou toch eens of je ergens een typenr op je HP computer zit.

en pcwizzard kun je ook niet installeren?
 
kijk nou toch eens of je ergens een typenr op je HP computer zit.

en pcwizzard kun je ook niet installeren?



het is een kleine kast.. ik kan alleen vinde HP e-Pc

hewlett packerd e-vectra
serial nummer : P3376A & FR1432753a
Windows 2000 Prof.

en dan bij streepjes code : 5065-4347 & 1J13313412 & E/R: D MXXO



kan je hier wat mee?


Stief.

ik krijg hem geinstalleerd maar als ik hem open Error : 1084
 
http://h20000.www2.hp.com/bizsuppor...iesId=32384&swLang=13&taskId=135&swEnvOID=228

dan kom ik op deze pc uit

nu nog ff videodrivers zoeken.

maar zou niet toch nog kunnen dat er een losse videokaart inzit?


ik heb : Application - PC Management - Toptools for Desktops Agent. Binnen gehaald die moet ik hebben toch? ... heb geinstalleerd en hij is succesvol binnen gekomen. verder gebeurt er niet echt veel meer?


& ff videodrivers zoeken.. makkelijk gezegt dan gedaan Alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd kost Geld.. is er meschien iets waar ik Gratis Video drivers vandaal haal?

Bedankt voor je hulp Trouwens!:)
 
ik heb : Application - PC Management - Toptools for Desktops Agent. Binnen gehaald die moet ik hebben toch? ... heb geinstalleerd en hij is succesvol binnen gekomen. verder gebeurt er niet echt veel meer?


& ff videodrivers zoeken.. makkelijk gezegt dan gedaan Alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd kost Geld.. is er meschien iets waar ik Gratis Video drivers vandaal haal?

Bedankt voor je hulp Trouwens!:)




Maar..

ik heb nu de gegevens gegeven van me PC & Beeldscherm! Zou u niet eventjes kunnen uitzoeken Waar ik op HP Site Die Programa kan downloaden om me Kleur omhoog te gooien? :confused:
 
Foto,s maken het duidelijker hoop ik:


fa283d0a0d2208d79e8af86101bae735.jpg

6acc847435a5da48d1167afa56ec2407.jpg

62b8ad4bcc1ac78f8cf46c35f89ef420.jpg


hoop dat u hier wat mee kunt! ( & IK WERK AL DE HELE DAG IN VEILIGE MODUS)
 
Maar..

ik heb nu de gegevens gegeven van me PC & Beeldscherm! Zou u niet eventjes kunnen uitzoeken Waar ik op HP Site Die Programa kan downloaden om me Kleur omhoog te gooien? :confused:

Dat is ook erg makkelijk gezegd.

Haal bij de eigenschappen van je videokaart (apparaat beheer) even het VENxxxx&DEVxxxx nummer op, dan kunnen we wat zekerder zijn van wat je voor vidkaart hebt

op het net ben ik Jou machine tegen gekomen met de Intel 810 integrated vidkaart. Dat zou betekenen dat dit jou drivers zijn..... >>KLIK HIER<<

Daarnaast zie ik dat je nog SP3 moet installeren, doe dat ook
 
Laatst bewerkt:
Dat is ook erg makkelijk gezegd.

Haal bij de eigenschappen van je videokaart (apparaat beheer) even het VENxxxx&DEVxxxx nummer op, dan kunnen we wat zekerder zijn van wat je voor vidkaart hebt

op het net ben ik Jou machine tegen gekomen met de Intel 810 integrated vidkaart. Dat zou betekenen dat dit jou drivers zijn..... >>KLIK HIER<<

Daarnaast zie ik dat je nog SP3 moet installeren, doe dat ook


hartstikke bedankt voor jullie hulp! het is hellemaal perfect weer:D

helpmij is een topsite!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan