Beeldscherm kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordykoppen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2009
Hee,

Gisteravond kwam ik thuis van de stad, ik dacht laat ik eens lekker gaan gamen. Ik probeer mijn PC aan te zetten maar hij doet het niet meer.

Als ik mijn PC aanzet dan reageert hij wel, hij gaat gewoon aan en het groene en rode lampje branden gewoon. Ook maakt ie gewoon geluid en alles werkt. Het probleem is, dat mijn beeldscherm het niet doet. Als ik mijn PC aanzet knippert het "aanknopje" van mijn beeldscherm en ik zie helemaal niks.
Dit probleem heb ik wel vaker, maar vaak moet ik dan mijn PC uitzetten en een half uurtje later doet ie het weer, maar nu doet ie het dus niet meer.

Ik heb al verschillende beeldschermen geprobeerd, en op allemaal is het probleem hetzelfde, het moet dus aan mijn PC liggen. Ik heb momenteel een andere PC gepakt en aangesloten op mijn normale beeldscherm, en die doet het wel gewoon.

Ik hoop dat hier een oplossing voor is zodat ik gauw weer op mijn eigen PC kan spelen

Jordy

waarom heet je topix dan beeldscherm kapot? als je beeldscherm al hebt uitegesloten ? :p

sluit je het beeldscherm aan op de videokaart(wat normaal wel is tegenwoordig)

ja? sluit hem eens direct op het moederbord aan(als die aansluiting er is)

ja maar geen aansluiting? andere videokaart proberen

nee? andere videokaart proberen

Ik heb hem net direct op de videokaart aangesloten, doet nog steeds niks. Ik heb geen aansluiting op het moederbord en ook geen andere kaart, dan is de oplossing een nieuwe kopen? Er moet toch vast wel een oplossing voor zijn

Ik heb hem net direct op de videokaart aangesloten, doet nog steeds niks. Ik heb geen aansluiting op het moederbord en ook geen andere kaart, dan is de oplossing een nieuwe kopen? Er moet toch vast wel een oplossing voor zijn

nou, ik denk dat je videokaart het heeft begeven als je echt helemaal geen beeld krijgt ;)

zeker weet ik het niet... dat weet je eigenlijk pas echt zeker als je hem bij een andere pc test...(dat zeg ik altijd :p)

ga er even mee naar de winkel en zeg dat je vermoed dat de kaart kapot is, hun zullen de kaart wel eventjes testen (of een andere kaart in je pc teste)

het kan ook de voeding zijn... maar ook daarvoor heb je weer een nieuwe voeding voor nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan