beeldscherm , kleuren instelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

daantjuh68

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
beste allemaal .

ik heb mijn widows helemaal opniew geinstaleert , toen pakte ik de cd van mijn beeldscherm ; SAMSUNG syncmaster 2253 lw
het pogramma wat ik daarbij kreeg wat magicollor . ik ga die uit proberen en pruts wat met kleuren , en nu kan ik ze niet meer trug zetten ik heb al geproeert software verwijderen
programmatje verwijderenn , beeldscherm op anoloog gezet en nu heb ik hele vage kleuren :(
geel is veel te fel , en normaal gamen lukt ook niet meer

me specs:
q6600
2 gb ram
8600 gt

Als je gewoon via de OnScreenDisplay de instellingen kan wijzigen dan zou ik dat proberen. Een manier om de fabrieksinstellingen terug te zetten heb ik in de handleiding niet kunnen vinden.

Heb jij je drivers wel geinstalleerd na de herinstallatie?

Kijk even in apparaatbeheer of daar gele vraagtekens steen, zo ja, dan kan dat ook de problemen met het beeldscherm verklaren.

dankjullie wel voor de reacties , ik heb het uiteindelijk gefixt door bij nividia configuratie scherm te kijken ,daar kon ik nividia instellingen selecteren en voila het was klaar!

maar toch bedankt voor alle hulp :)

oowjha ik heb nog wel een vraagje ,
ik heb fraps ( een programma dat filmt bijv games)
en als ik daar aanvink record autio dan record ie wat ik zeg via me headset
dat staat een beetje dom xD
mischien weet iemand een oplossing ?

Kun je via van tabje movies niet de Sound Device of Sound Input wijzigen ?
Daarin moet het zitten lijkt mij.

ik zal vanavond is kijken ik moet nu naar werk , dan check ik het vanaaf , alsnog bedankt

oowjha , waarin zou ik hem moeten veranderen

Geen idee, bij mij kon ik het niet wijzigen. Even kijken welke input opties je hebt en dan dus niet je headset selecteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan