beeldscherm krijgt geen signaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Na eindelijk xp weer kunnen installeren op de harde schijf heb ik nu het volgende probleem :( :
mijn computer ziet mijn beeldscherm niet,powerlamje van monitor blijft knipperen.
Heb al een andere videokaart in het agp slot gezet maar nog steeds het zelfde probleem.
Al mijn problemen zijn onstaan na een kortstondige stroom onderbreking,alles ging uit en na 1/10 seconden weer aan.
Mijn vragen zijn nu :
kan het agp slot door die stroom onderbreking kapot zijn gegaan?
Is mijn geheugen reep kapot en/of geheugen bankje?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

heb je geen oude pci kaart meer liggen om te zien of hij hiermee wel werkt?
heb je beeld tijdens het opstarten?
krijg je ook geen melding: out of range?
:confused:

krijg geen beeld

Heb een geheugen reepje van een andere computer geprobeerd en een andere video kaart (geen pci video kaart) maar nog steeds geen beeld.
Krijg de melding : no signal
Heb het vermoeden dat mijn moederbord naar de hemel is gegaan.

Een bios reset al geprobeert?, haal alle geheugen eruit, krijg je nu biosbeeps? ook met de videokaart geprobeerd?

Zit er op het mobo ook een 100/133 FSB switch? deze al omgezet? en weer geprobeerd? altijd leuk:D met Gigabyte borden, indien van toepassing.

nog steeds geen beeld

heb de batterij uit het moederbord gehaald en na 10 minuten er weer ingezet.
krijg ook geen bios piepjes als ik opstart zonder gehugen reepjes en ook al opgestart zonder video kaart.

met vriendelijke groeten

ook al gedaan

Heb alles ontkoppeld dus ook harde schijf en nog steeds geen bios piepjes.

dan vrees ik dat je moederbord op eeuwigdurende vakantie is naar de filistijnen.

yep

Dan neem ik afscheid van dit moederbord want had het vermoeden al dat hij naar de hemel was gegaan.:confused:

Iedereen bedankt voor het meedenken:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan