Beeldscherm krijgt geen Signaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

leopard888

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2012
Vanmiddag heb ik nog op mijn pc gezeten, alles deed prima.
na het eten wil ik hem aan doen.
de pc start gewoon op en doet prima, maar het beeldscherm geeft aan, geen signaal.
eerst brand het lampje blauw als teken dat hij aangaat, daarna word die oranje, net zoals in slaapstand.
De monitor zelf is niet kapot, want de Tv krijgt ook geen signaal wanneer ik de hdmi erin doe. het zijn ook niet de stekkers,
want die van de monitor en de tv zijn 2 verschillende stekkers, en met geen van beide heeft het signaal.
ik ben bang dat mijn Videokaart het begeven heeft, maar weten jullie miss hoe ik dat kan testen ofzo?

Heb je nog een ingebouwde videokaart toevallig? Meestal is de enige manier de kaart ergens anders inbouwen.

Nadeel van geen videokaart is dat je zo weinig ziet :) Je kunt even volledig de stroom van je machine halen en na een paar minuten opnieuw proberen, maar er is inderdaad een redelijk kans dat je kaart het begeven heeft.

Ik heb de zijkant van mijn kast eraf gehaald, en ik zie 3 rode lampjes op mijn videokaart om de 2 seconden knipperen. ik weet niet of dat zo hoort of niet,
kan het me alleen niet herinneren dat die knipperen... Ik heb trouwens een Eah4890

Laatst bewerkt:
Mooie kaart. Ik kan niets vinden over de lampjes. Als je een van de PCI stekkers los maakt, gaat ie dan wel piepen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan