beeldscherm laat kleuren blokjes zien .

Status
Niet open voor verdere reacties.

maffia741

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2010
Hallo ik heb een groot probleem
Heb 1,5 maand geleden een tweedehands computer aangeschaft.

Ik krijg nu al problemen!
Ik was gister aan het downloaden + gamen.
Ineens liep die vast met grafishe blokjes en golfjes in beeld als ik nu me pc opstart heb ik roze strepen over heel me beeldscherm heenzitten.

Als ik print screen doe geeft die het niet aan.

Als ik pc opnieuw opstart zie je moederbord type en alles met heel veel blokjes.

Ik was naar computerland geweest hun zijden dit is je videokaart dit kost 90-170 euro licht eraan welke.

Kan ik niet een tweedehands kaart erin zetten of is dat niet aan te raden?
Of een veel goedkoper type?

Het is een nvidia 9800.

Maar ik kan hem ook niet meer detecteren en beeldscherm snapt die ook niet meer.
Normaal zag ik bij nvidia COMPAQ S720 staan.
Nu staat er standaartbeeldscherm

A.u.b help!

Goedemiddag,

Ja als ik zo lees is de videokaart inderdaad defect en je kan een een tweedehands erin zetten maar ik zou denk ik een nieuwe nemen deze was ook niet echt een succes .
En welke je wilt ligt een beetje aan welke eisen je stelt qua games en een beetje van welke hardware je hebt in de pc en zou ook even kijken welke voeding je hebt .

Als je pc is afgekoeld, en je start em op.
Heb je dan ook strepen?

Heb je de VGA stekker al eens losgemaakt, controleren op kromme pinnen en weer vastmaken?

Heb je de pc al eens ontstoft?

Hallo.
Bedankt voor de snelle reacties.

Pc is al ontstoft ik heb de stekker er 5 min uit gehad ( Van alles beeldscherm + pc )
Ventilatotje draait gewoon van de videokaart.
Hij herkent me videokaart niet meer en me beeldscherm ook niet meer.

Hier nog wat specificaties:

Core to duo 3.0ghz e6850
550W voeding.
Micro star - 7360 moederbord.

Bedankt voor de informatie alvast.

En heeft iemand een goed videokaartje wat iets beter of gelijkwaardig is ik heb nu een geforce 8800 dacht ik.
Maar ik wil online videokaartje bestellen zodat ik goedkoper uit ben en dan naar de zaak brengen.

Heb trouwens al 3x blue screen gehad maar laatste 3 weken geen last meer van.

Weet iemand een goedkope vervangings videokaart soortgelijk of slechter maakt niks uit.
Ik krijg volgende maand pas weer me loon dan komt er wel een goeie in.

Hoi,

Sorry hoor maar dan zou ik nu mijn geld in de zak houden als je volgende maand een goede videokaart wilt kopen kan je dit geld weer bij je nieuwe doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan