Beeldscherm Laptop TV

• Onderwerp starter Onderwerp starter Doks
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Doks

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2008
Hallo,

Ik heb nu op me laptop een monitor aangesloten, zodat ik dus kijk via een ander scherm (grotere). Maar nu vroeg ik mij af of ik de laptop ook nog op de tv kan aansluiten, zodat ik dus in feite twee schermen heb, en daarop dus films ed. kan kijken en tegelijk computeren bijvoorbeeld?

Op me laptop is de VGA poort nu dus bezet door die van de monitor en verder zijn er alleen USB poorten nog beschikbaar. Maar op de monitor zijn nog een DVI poort en een HDMI poort over. Zou ik dan door middel van een kabel tussen de monitor en tv, ook de tv kunnen aansluiten op de laptop, of is dit totaal onmogelijk wat ik nu zeg?

Mvg,

Doks

Hoi,

Op laptops zitten geen grafische kaarten die dit ondersteunen

Oke, het was ook te mooi om waar te zijn waarschijnlijk.

Hoi,

Dit is in mijn ogen mogelijk

Oplossing 1: Je kan doormiddel van een Splitter het laptopscherm dupliceren op je tv en je monitor

Maar ik ga ervan uit dat je op de monitor en de tv 2 verschilende schermen wil hebben ( dus dat je je ''computerscherm'' vergroot/uitbreid ) dan moet je oplossing 1 vergeten :P

Oplossing 2 : Je kan via diverse webshops converters van USB naar VGA bestellen kijk maar op www.conrad.nl (deze is het best te vertrouwen vind ik zelf ) en typ in de zoekbalk usb naar vga

en je hebt een hele reeks converters van USB naar VGA. Het kost mischien wel wat maar dan is je probleem hopelijk opgelost.

Dus als je toch voor Oplossing 2 gaat moet je het volgende doen. Je monitor/tv een van die twee in je VGA poort doen van je computer en de andere VGA kabel vanaf je monitor/tv in die converter stoppen

MVG

Thijs(96)

Laatst bewerkt:
Kan iemand bevestigen of dat kan of niet?

Want het gaat in dit geval om een laptop, en die andere zei dat laptops dit grafisch niet ondersteunen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan