Beeldscherm lichte trillingen bij gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kyrez

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Hallo!

Ik heb net een nieuwe pc + monitor en als ik WOW speel geeft hij lichte horizontale trillingen, alsof er een mobiel vlakbij ligt, maar dan minder.
Ik ben momenteel bij mijn vriend en de monitor is omringt door snoeren, 2 andere monitors, een pc en 2 speakers. Is dit misschien de reden? Maar zou het dan niet ook bij "normaal gebruik" zo moeten zijn en niet alleen bij gamen?

Ik baal hier een beetje van, omdat mijn PC natuurlijk net nieuw is..

Kan jouw systeem de instellingen aan die je voor WOW geselecteerd hebt?
Wat zijn de specs van je nieuwe pc?

Laatst bewerkt:
Instellingen staan op ultra, 60 fps. En mijn pc zou dat makkelijk aan moeten kunnen!
Intel 2600k processor, 3.4 ghz
Grafische kaart radeon 6950 2gb :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad,jouw systeem zou dat makkelijk moeten aankunnwn volgens de specs van je cpu en je videokaart,maar info over de voeding en de refresh rate van de monitor zou ook welkom zijn......

Hoi...

En wat als je de speakers eens wat verder van de monitor plaatst??

Met name VGA kabels willen nog wel eens last hebben van storing in de omgeving. Probeer hem dus zo ver mogelijk uit de buurt van stroomdraden te leggen, en kijk even of dat helpt. Eventueel een foto of filmpje als bovengenoemde het niet oplost.

Heb je een LG scherm? dit probleem had ik ook met mijn scherm, lang gezocht naar een oplossing, zelfs een nieuw scherm gehaald met de garantiebon, maar uiteindelijk heb ik een andere pc neergezet waar hij wel goed mee samenwerkte..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan