Hallo allemaal,
Sinds kort heb ik een probleem met het beeldscherm van mijn laptop.
Als ik de laptop opstart is er niks aan de hand, na het inloggen gaat alles ook goed. Na ongeveer 5 minuten wordt het beeldscherm zwaart, op bovenin een halve centimeter (ongeveer) na. Als ik de muis naar boven beweeg zie ik de cursor ook.
Na ongeveer een half uur (deze tijd varieert) doet het scherm het weer. Ik had er net ook last van, maar nu kan ik dit bericht dus typen.
Weet iemand wat er aan de hand is? Oververhitting kan het denk ik niet zijn, maar pin me er niet op vast. Mijn laptop is nu warmer dan toen ik m opstartte, want voor het opstarten was die al een ruime week uit..
Heeft iemand hier ervaring mee? Iemand een idee wat ik hiertegen kan doen?
Fabrikant: Medion
Model: MD 96290
Processor Genuine intel (R) CPU T2130 @ 1,86 GHz 1.87 GHz
Geheugen (RAM): 2,00 GB
Type computer: 32-bits besturingssysteem
Windows Vista Home Premium, legaal, zat erbij toen ik de laptop kocht.
Servicepack 2
Alles gewoon geupdate.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Edit: Net deed die het een half uur niet meer, daarna 14 minuten wel, daarna weer heel veel knipperen met bovenin een normaal balkje..

Sinds kort heb ik een probleem met het beeldscherm van mijn laptop.
Als ik de laptop opstart is er niks aan de hand, na het inloggen gaat alles ook goed. Na ongeveer 5 minuten wordt het beeldscherm zwaart, op bovenin een halve centimeter (ongeveer) na. Als ik de muis naar boven beweeg zie ik de cursor ook.
Na ongeveer een half uur (deze tijd varieert) doet het scherm het weer. Ik had er net ook last van, maar nu kan ik dit bericht dus typen.
Weet iemand wat er aan de hand is? Oververhitting kan het denk ik niet zijn, maar pin me er niet op vast. Mijn laptop is nu warmer dan toen ik m opstartte, want voor het opstarten was die al een ruime week uit..
Heeft iemand hier ervaring mee? Iemand een idee wat ik hiertegen kan doen?
Fabrikant: Medion
Model: MD 96290
Processor Genuine intel (R) CPU T2130 @ 1,86 GHz 1.87 GHz
Geheugen (RAM): 2,00 GB
Type computer: 32-bits besturingssysteem
Windows Vista Home Premium, legaal, zat erbij toen ik de laptop kocht.
Servicepack 2
Alles gewoon geupdate.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Edit: Net deed die het een half uur niet meer, daarna 14 minuten wel, daarna weer heel veel knipperen met bovenin een normaal balkje..

Laatst bewerkt: