beeldscherm na stand-by of slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

bakkertje61

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2007
sinds enige tijd krijg ik geen beeldscherm meer, behalve een klein schermpje dat de monitor actief is, wanneer ik mijn computer weer activeer nadat hij in de stand-by of slaapstand heeft gestaan;
opnieuw opstarten (na een "harde" stop) is de enige oplossing;
wie weet hoe ik dat kan repareren?

heb je de temperaturen al eens getest?

Neen, dat heb ik niet. (zou trouwens niet weten hoe) maar de monitor is dan b.v. 4 uur buiten gebruik geweest en zal dus afgekoeld zijn?
ook: als ik afsluit en direct opnieuw start: geen probleem;
ook geen probleem als, na 15 minuten door energie-instelling, de computer en monitor down gaan en ik een willekeurige toets indruk start alles weer perfect op;
het gaat m.i. echt om na de standby en sluimerstand

ok, aan wat je hier bovenstaande beschrijft denk ik inderdaad ook niet meer dat het aan te hoge temperaturen kan liggen...

Heb je overigens al sp1 geinstalleerd?

ok, aan wat je hier bovenstaande beschrijft denk ik inderdaad ook niet meer dat het aan te hoge temperaturen kan liggen...

Heb je overigens al sp1 geinstalleerd?

ik gebruik dus XP; sp1 en sp2 is inderdaad geinstalleerd, het probleem is pas ongeveer 2 maanden geleden begonnen, ik heb geen aanpassingen aan de instellingen gedaan voor zover ik me bewust ben.

oh, ik had gedacht dat het over vista ging :confused: :o

Ik heb dan niet erg veel ideeën meer...
Je zou het wel eens kunnen proberen te repareren met tune up utilities of eens scannen op virussen en spyware al is het wel raar dat het alleen maar is bij het komen uit stand-by en slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan