beeldscherm onthoud instellingen niet na het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Een vraagje. Mijn ouders hebben een Funai beeldscherm alleen als ik de PC opnieuw opstart heeft hij de instellingen van het beeldscherm niet onthouden dus staat het beeld weer helemaal scheef. Hoe kan dit? En natuurlijk het belangrijkste, wat kan ik er aan doen? Als ik het beeld weer opnieuw instel save ik de gemaakte instellingen wel maar bij het opnieuw opstarten zijn ze weer verdwenen. Alvast dank.

Is dit op geen enkele mogelijkheid op te lossen?? Ik kan me niet voorstellen namelijk. Ik ben nog steeds benieuwd naar een oplossing...

Hoe zijn je instellingen van je beeldscherm aangeven bij de eigenschappen.
Start-configuratiescherm-beeldscherm.

jean42 zei:
Hoe zijn je instellingen van je beeldscherm aangeven bij de eigenschappen.
Start-configuratiescherm-beeldscherm.

Kan ik nu niet bekijken, zit niet bij mijn ouders. Ik zal dat morgenmiddag even bekijken. Maar volgens mij normaal. Hoe moeten ze dan staan?

nog even: je moet je instellingen op je beeldscherm wel opslaan.

jean42 zei:
nog even: je moet je instellingen op je beeldscherm wel opslaan.

Wat ik al schreef, dat doe ik ook. Ik save ze wel maar na een reboot is het scherm weer helemaal uit zijn fatsoen.

Plug je kabels eens uit en terug erin doen, ze zitten misschien niet goed vast.

En als je op"R" Fabieks instelling drukt,zonder aangekoppeld aan PC,weer aansluiten en dan PC opstarten.

Ik zal het allemaal eens proberen morgen. Als dat ook niet helpt laat ik het hier wel weer weten. Alvast dank.

Laat ook weten of het wel werkt en hoe je het dan gedaan hebt.

Probleem met het beeldscherm van mijn ouders is opgelost. Heb de kabel los gehad en weer aangesloten, daarna de fabrieksinstellingen weer terug gezet en opnieuw ingesteld. Nu lijkt het of hij de instellingen wel onthoud na een reboot. En of dit nu lag aan de stekker die er misschien niet goed in de PC zat of dat het lag aan de fabrieksinstellingen weet ik niet. Maar het werkt in iedergeval weer goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan