beeldscherm op zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lowijs

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2006
Berichten
5
het volgende:

Ik heb na het installeren van het prog usb stich locker grote problemen met het ophalen van mijn mail.
nadat ik de opdracht geeft mail ophalen gaat de pc uit.
ik heb het prog verwijders via de veilige modus. Kon het niet via deinstallatie omdat hij de foutmelding gaf pad C;\ onbekend etc.
Heeft niets geholpen. PC gaat nog stedds uit.
vermoed dat het met de wachtwoorden heeft te maken, usb locker heeft waarschijnlijk iets veranderd in het regfister maar waar en wat?
wie kan me verder helpen?:confused:
 
Hallo Lowijs,

Misschien kan je een systemherstel uitvoeren, naar de datum dat het programma was geinstaleerd (voor die datum)
 
Ga dan eens naar een systeemherstel van voor dat je het programma installeerde.
 
Ik heb net even gekeken wat dat usb stick locker allemaal kan, en het kan ook bestanden op de harddisk 'beveiligen'.

Nu dus de hamvraag: Wat/welke mappen heb je allemaal 'beveiligd' d.m.v. het pakket?
En hopelijk weet je nog wel welk password je bij dat pakket gebruikt hebt?

Beste optie lijkt mij om het pakket opnieuw te installeren, en dan te kijken of je de map waar de mailbestanden van je e-mail programma staan weer kunt 'vrijschakelen'.

Ik denk namelijk dat je originele probleem te maken heeft met je mailprogramma dat niet blij is met door stick locker beveiligde mappen. Zorg er dus voor dat er niets meer wordt 'beveiligd' door stick locker. Misschien zijn dan je problemen voorbij. Maak daarna een backup van alle data (en evt. programmatuur) en kijk of je het pakket dan weer wel normaal verwijderen kunt.

NB: Naast jouw mailprogramma zijn ook programma's als Systeemherstel soms niet blij met dit soort 'beveiliging'pakketten. Steganos Security Suite 5 is een voorbeeld van een soortgelijk pakket als dat sick locker, dat systeemherstel op XP onmogelijk maakt.

Tijs.
 
Ik heb net even gekeken wat dat usb stick locker allemaal kan, en het kan ook bestanden op de harddisk 'beveiligen'.

Nu dus de hamvraag: Wat/welke mappen heb je allemaal 'beveiligd' d.m.v. het pakket?
En hopelijk weet je nog wel welk password je bij dat pakket gebruikt hebt?

Beste optie lijkt mij om het pakket opnieuw te installeren, en dan te kijken of je de map waar de mailbestanden van je e-mail programma staan weer kunt 'vrijschakelen'.

Ik denk namelijk dat je originele probleem te maken heeft met je mailprogramma dat niet blij is met door stick locker beveiligde mappen. Zorg er dus voor dat er niets meer wordt 'beveiligd' door stick locker. Misschien zijn dan je problemen voorbij. Maak daarna een backup van alle data (en evt. programmatuur) en kijk of je het pakket dan weer wel normaal verwijderen kunt.

NB: Naast jouw mailprogramma zijn ook programma's als Systeemherstel soms niet blij met dit soort 'beveiliging'pakketten. Steganos Security Suite 5 is een voorbeeld van een soortgelijk pakket als dat sick locker, dat systeemherstel op XP onmogelijk maakt.

Tijs.

Tijs,

dank voor advies. Ik ga vanavond aan de slag.
grt
ronald
 
gelukt!!!!

Tijs,

dank voor advies. Ik ga vanavond aan de slag.
grt
ronald

Dag tijs,
Het is niet gelukt. Op het moment dat het prog is geinstall. en zonder verdere bestanden of mappen te beveiligen laat het zich niet meer deinstalleren. Niet via het prog zelf en ook niet via software van xp.
ik ben bang dat ik dat ik de sporen van het prog nooit helemaal kan deleten.
via de veilige modus kan ik wel de map verwijderen maar blijven kennelijk nog resten achter in het register die juist zorgen voor het feit dat de pc uit gaat op het moment dat ik via een email prog (outlook express en outlook) verbinding maak met de mailboxen.
weet jij misschien of er een programma bestaat waar ik de resten van usb stick locker kan vinden en opruimen?

grt
Ronald

het is toch gelukt. Heb nogmaals het prog geinstalleerd, vervolgens alles afgesloten en alleen het usb stich locker prog gedeinstalleerd. toen......kwam alles weer goed.
mensen, bedankt voor het meedenken.


ronald
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net eens gekeken, maar de ondersteuning van het pakket is bedroevend, voor wat betreft openbare techische hulp.

Het pakket is van www.invender.com maar dat lijkt meer een verkoop- dan een support-site te zijn. Er bestaat daar wel zoiets als "mijn invender helpdesk", maar daarvoor moet je eerst je registreren op de site (zal wel geldig zijn als je ooit iets van invender gekocht hebt, en je dan registreren).

Dus lijkt mij het beste dat je het volgende doet:
- Had je het pakket niet (eerlijk) gekocht doe dat dan nu wel, zodat je recht hebt op support. Kijk voor hoe je die support kunt krijgen in de (al dan niet electronische) handleiding bij het pakket.
- Ga vandaaruit kijken hoe je jezelf kunt laten helpen.

Dit is trouwens de KVK informatie van Invender:
Naam: Quinarx B.V.
Vestigingsadres: Antennestraat 29
Vestigingsplaats: 1322AH Almere
Internetadres: http://www.invender.nl
KvK-nummer: 39087710 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging

Misschien kun je hier hulp krijgen? Je zult het pakket daarvoor wel aangeschaft moeten hebben, natuurlijk...

Overigens moet je wel HEEL zeker weten dat het probleem uitsluitend met dat Stick Locker te maken heeft..............

Helaas kan ik je niet verder helpen dan met bovenstaande. Vanuit mij veel succes gewenst.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan