Beeldscherm PC.. (vrij oud geval)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hoi.

Ik zou nog snel even wat zoeken op internet dus ik zet de pc aan. start IE 7 op en dan laadt de browser google en vervolgens zie ik bijna niks anders meer dan streepjes. nog wel wat kleur maar niet normaal.

Wat ik zag is dat de plug van de beeldscherm een beetje los zat (van het moederbord)..

Zou het de Videokaart zijn die over belast is door mijn gamen? (videokaart: Nvidia Geforce 6200, game: World of Kungfu.. Ik heb het namelijk wel eens eerder gehad met GTA San andreas maar omdat nu 't stekkertje ook los zit..)

Is het de aansluiting die los zat en dus geen goed contact maakt?

Of ... (andere redenen..?)

Alvast bedankt. ik ga nu offline.. check morge middag wel voor enige berichten..

Verbindingen moeten altijd goed vast zitten dat is altijd regel 1

Start eens opnieuw op en kijk of het probleem verholpen is.

Verbindingen moeten altijd goed vast zitten dat is altijd regel 1

Start eens opnieuw op en kijk of het probleem verholpen is.

Opnieuw opstarten heeft niet gewerkt.

Ik heb de stekker aardig stevig aangedrukt maar helpt helaas niet :(

Als het mogelijk is, sluit eens een ander beelscherm aan om uit te sluiten dat jouw beeldscherm overleden is.
Als je nu hetzelfde resultaat hebt, zou het de videokaar kunnen zijn.

Als het mogelijk is, sluit eens een ander beelscherm aan om uit te sluiten dat jouw beeldscherm overleden is.
Als je nu hetzelfde resultaat hebt, zou het de videokaar kunnen zijn.

Dan is er nog maar 1 probleem over.. Ik heb (nog) geen extra scherm.

Als je dit op een aardige manier aan de buren of een famililid vraagt, mag je deze misschien wel even lenen.

Je kan een (wat modernere) tv gebruiken.

Laatst bewerkt:
Well.. i tried maar zonder resultaten, de aansluiting zit vreemd genoeg los in de behuising en maakt heel soms nog contact met de moederbord.. Maar waar is die poort aan aangesloten.. videokaart of via een kabel naar 't moederbord

Bedankt voor de hulp ;)

Mijn broertje kwam thuis.. drukt de stekker goed en het werkt weer D: alsof hij beter is dan mij :evil:

Mijn broertje kwam thuis.. drukt de stekker goed en het werkt weer D: alsof hij beter is dan mij :evil:
Je schreef in de topic vraag:

Wat ik zag is dat de plug van de beeldscherm een beetje los zat (van het moederbord)..

Dan vraag ik me af waarom je dit probleem niet zelf opgelost had en je broer dit probleem moest verhelpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan