beeldscherm philips 220cw

Status
Niet open voor verdere reacties.

margareth

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2001
Ik heb een nieuwe beeldscherm gekocht omdat het een showmodel is heb ik er geen handleiding bij,ik zoek nu eigenlijk of ik met deze beeldscherm ook geluid kan afspelen,ben al op zoek geweest op internet maar helaas zonder resultaat
Onder de menuknop kan ik daar eigenlijk ook niks over vinden
Mijn vraag is dus of iemand weet of dit model ook geluid kan afspelen en hoe ik dat in moet stellen.
Alvast bedankt! groeten Margareth

Hoi

Zoals ik het nu kan vinden zitten er hier geen speakers in.
antwoord is dus nee...;)

lijkt me toch als je iets nieuws koopt dat je daar ook naar kijkt??:D

Maar goed, Marktplaats.nl staat vol met geluidsboxjes voor weinig geld;)

lijkt me toch als je iets nieuws koopt dat je daar ook naar kijkt??:D

Maar goed, Marktplaats.nl staat vol met geluidsboxjes voor weinig geld;)

heb net even weer gegoogeld op philips220CW8FB en toen kwam ik op site waar toch echt aangevinkt staat dat die wel luidspeakers heeft:o
Maar kan het echt niet vinden op mijn beeldscherm

doe me link maar eens dan. deze? http://www.youtellme.nl/computer_monitoren/10428_philips-220-cw-8-fb-00/specifications/

ik heb gister naar de philips220CW8FB en de 9serie gekeken en zag daar echt niets over.

en btw als er wel iets inzit zou je ze ook moeten kunnen zien door bijv "roostertjes"
Daarnaast zou je dus ook audio aansluitingen moeten zien aan achterkant of onderkant van de monitor.

Ook is de 220cw in meerder uitvoeringen geleverd.
En wat zegt je handleiding??

Laatst bewerkt:
doe me link maar eens dan. deze? http://www.youtellme.nl/computer_monitoren/10428_philips-220-cw-8-fb-00/specifications/

ik heb gister naar de philips220CW8FB en de 9serie gekeken en zag daar echt niets over.

en btw als er wel iets inzit zou je ze ook moeten kunnen zien door bijv "roostertjes"
Daarnaast zou je dus ook audio aansluitingen moeten zien aan achterkant of onderkant van de monitor.

Ook is de 220cw in meerder uitvoeringen geleverd.
En wat zegt je handleiding??
Ja dat klopt dat is de link en daar staat toch aangevinkt dat er geluid inzit?
maar je zal wel gelijk hebben wij kunnen ook niks vinden van roostertjes ofzoiets.Er zit onder nog wel iets waar een stekker inpast,
handleiding heb ik dus niet omdat het een showmodel is.maar ik geloof je hier zit gewoon geen speaker in en moet ik ophouden te zeuren haha.
Bedankt voor je hulp

Hoi !

Geen speakers ?

Heb nog een eenvoudig Logitech-setje staan (2 speakers) of een geweldige Harmon-Kardon-set (1 x Bass, 2 x speakers).

Beide sxets in nieuwstaat.

5 euri's voor de Logitechset opsturen, ophalen voor een sixpack Heineken.

Greetz,

Harry.

Ik weet het nu zeker.Geen audio mogelijkheden.
Wat ze bedoelen in die link is waarschijnlijk voor de osd talen.

Ik heb een nl manuel gedownload.
Indien u intresse heeft kan ik die u mailen.daarvoor kan u naar mijn profiel gaan en contact opzoeken.

En Harry Snor heeft ook een leuke aanbieding

Ik weet het nu zeker.Geen audio mogelijkheden.
Wat ze bedoelen in die link is waarschijnlijk voor de osd talen.

Ik heb een nl manuel gedownload.
Indien u intresse heeft kan ik die u mailen.daarvoor kan u naar mijn profiel gaan en contact opzoeken.

En Harry Snor heeft ook een leuke aanbieding
Doe het toch maar even zo want krijg het niet voormekaar op op je profiel een bericht te krijgen.
Ik wil heel greaag de handleiding van dit beeldscherm want word er zolangzamerhand gek van en kan hem zelf niet vinden mijn email is margarethje44@hotmail.com bij voorbaat dank

Hoi !

@Berry, gisteren verkocht voor 25 euri's !

Was echt een geweldig setje; kostte bij een Dell vorig jaar 119 euri's meerprijs.

Ik had er n.b. zelf spijt van toen ik 'm verkocht had, maar ja.....

Greetz,

Harry.

Hoi !

@Berry, gisteren verkocht voor 25 euri's !

Was echt een geweldig setje; kostte bij een Dell vorig jaar 119 euri's meerprijs.

Ik had er n.b. zelf spijt van toen ik 'm verkocht had, maar ja.....

Greetz,

Harry.

Waren het toevallig Sound Sticks???

Hoi !

Nee, gewoon 2 kleine boxen met een enorma bass-box incl. veel instelmogelijkheden.

Greetz,

Harry.

P.S.: De groeten van Raymond; gaat hier net de deur uit !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan