Beeldscherm pop-up fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

kidsboys2

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2009
Hallo, ik heb sinds een week af en toe last van die rare pop-ups die je krijgt als je zit te klooien met de knopjes van je beeldscherm. Maar het probleem is dat ik daar helemaal niet aan zit.
De knopjes zitten niet vast in hun sloten en het werkt niet als ik de pc opnieuw opstart of het stroom van het beeldscherm afhaal.

Nu blijft bijvoorbeeld de hele tijd de brightness-stand aanstaan dat '^' knopje onder mijn beeldscherm staat niet ingedrukt maar toch is die op de een of andere manier in gedrukt.

Hebben jullie enige oplossingen?

Groeten.

is het echt een "knopje" of meer een touch idee (flatscreen)

bij een echt knopje wil het namelijk wel is gebeuren dat het knopje van het rubertje afschiet en dan onder het randje van het frame (plastic) van je monitor blijft zitten, ik heb dat een paar keer gehad met flat screens en de oude jongens :(

Nee dat is niet het geval. Ik heb een PHILIPS 190S beeldscherm.

die ziet er zo uit:

Philips_190S5.png

mischien moet je is een paar keer proberen het knopje in te drukken (ik zie wel knopjes namelijk)

mischien komt ie dan los :thumb:

Dat heb ik al duizend keer gedaan, maar jammer genoeg blijft die die foutmeldingen geven.

Dit is trouwens niet met alleen dat '^' knopje zo maar ook met de 'OK' knop zo.
Maar ik weet niet zeker of de '>' en '<' hetzelfde probleem hebben. de 'auto' en de '^'(maar dan naar beneden) heeft dit zeker niet!

Hebben jullie een oplossing kunnen vinden? Ik heb er nu wel erg veel last van maar er gebeurt niets als ik een ram tegen de knopjes geef of een beetje de knopjes beweeg... :confused:

Hey,

heb je geen garantie meer? Anders moet je die gewoon terug brengen.
Misschien is het een optie op met zorgvuldigheid een compressor te gebruiken en met lucht door te blazen.
Doet vaak ook wonderen :rolleyes:

Gr,
Mathijs

Nee dat werkt ook niet, maar mijn vader brengt de computer binnenkort naar een bedrijf om hem te maken.
Ik heb ondertussen precies hetzelfde beeldscherm gekregen van een andere computer.

Bedankt voor alle hulp die niet werkte, maar dit kon ik zelf toch niet oplossen.
Tot de volgende keer als ik een probleem heb :thumb:

Ben toch benieuwd, is het met dat nieuwe scherm wel opgelost?

En voor een ander vraag, kun je hier altijd terecht ;)

Gr,
Mathijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan