beeldscherm positie

Status
Niet open voor verdere reacties.

wafwaf

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2009
mijn beeldscherm staat niet zoals hij zou moeten staan. ineens kreeg ik een zwarte rand aan de zijkant van men pc. nu is dat opgelost maar nu heb ik een ander probleem. nu heb ik bovenaan de monitor een zwarte rand. en ik kan mij menu/taakbalk niet meer zien omdat ze onder mijn scherm verdwijnen. kan iemand mij helpen?

De monitor heeft vast en zeker een kalibreer functie in het menu zitten, ik zou deze eerst eens gebruiken. In principe kalibreert de monitor dan het beeld weer correct in het midden van de monitor. Je kunt daarna altijd nog in de instellingen het beeld heen en weer schuiven zowel naar boven als naar beneden. De meeste monitoren ondersteunen ook een functie om het beeld groter of kleiner te maken na het kalibreren.

grtjs jjw

heb ik ook al geprobeerd... Maar het beeldscherm steekt egt een stuk of 2 cm naar beneden. en ik kan het maar max een halve cm verplaatsen. met het nvideacontrol center lukt het ook niet want die beweegt gwn het beeld en niet de monitor.het zwarte blijft dus.

laat maar.. ik heb ermee geprutst en nu ziet het er goed uit

Das altijd de beste manier haha, wat ik wel vaker zegt, iets wat je niet kunt gewoon doen, je leert het vanzelf.
Misschien kun je je pruts methode hier vertellen zodat andere er ook wat aan kunnen hebben. En zet de status van de vraag nog even op opgelost.

grtjs jjw

ik weet niet wat ik percies gedaan heb :D ik heb gwn wat met de frequentie en resolutie zitte spelen :D

:thumb: altijd goed. Zelf doen is de beste oplossing haha. Trots op je.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan