Beeldscherm Probleem IIYama Prolite E481S

• Onderwerp starter Onderwerp starter avg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

avg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2007
Bij het op starten van mijn Computer (de volgende dag / na een aantal uren uit te zijn)
start mijn Beeldscherm niet op, wel mijn Besturingssysteem (Windows XP Pro)
als ik op de Power knop van mijn beeldscherm druk, krijg ik wel beeld en wordt vervolgens weer een Zwart scherm, dit doe ik 2 tot 3x tot dat het beeld aan blijft.
ik heb daarna de hele dag gewoon beeld.

gedaan om het probleem op te lossen.
- Besturingssyteem op nieuw geinstaleerd
- Nieuwe Videokaart er in gezet (Werkt goed) ati radeon x1550 512mb
- andere kabels via mijn videokaart en mijn beeldscherm.
- De nieuwste drivers geinstaleerd voor mijn videokaart.
- Bluetooth adapter en draadloos internet uit gedaan om storing met mijn beeldscherm te voorkomen (heb ik in het verleden gehad)

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Wie kan mij helpen!!!!!!!!!!!!!!!

André

Laatst bewerkt:
Als je de optie hebt, probeer eens een ander beeldscherm:)

Toevallig, iemand met hetzelfde probleem! (ook met de prolite 481s, ongeveer 4 a 5 jaar oud.

Een aantal maanden lang trad dit probleem bij mij op, van kwaad tot erger. Dat wil zeggen eerst constant beeld na 3 keer drukken, daarna 5, 10, .... 30. Eerst nog geen zin om een beeldscherm te kopen, vandaar 30 keer drukken. Wanneer het beeld bleef staan, hoorde je een ruis die na een seconde of 5 weer verdween. Nu knippert het aan-en-uit lampje alleen nog maar en komt er geen beeld meer. Ik heb een ander beeldscherm besteld!

Toevallig, iemand met hetzelfde probleem! (ook met de prolite 481s, ongeveer 4 a 5 jaar oud.

Een aantal maanden lang trad dit probleem bij mij op, van kwaad tot erger. Dat wil zeggen eerst constant beeld na 3 keer drukken, daarna 5, 10, .... 30. Eerst nog geen zin om een beeldscherm te kopen, vandaar 30 keer drukken. Wanneer het beeld bleef staan, hoorde je een ruis die na een seconde of 5 weer verdween. Nu knippert het aan-en-uit lampje alleen nog maar en komt er geen beeld meer. Ik heb een ander beeldscherm besteld!

ik heb hier het zelfde probleem met het zelfde scherm heb je al een oplossing gevonden?

janus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan