beeldscherm probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christdijk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2011
Berichten
3
Ik heb een laptop, merk Fujitsu Siemens, type Amilo Xi3650, GeForce 9600m GT 512 MB.
Hierop speel ik al lang COD MW 2.
Twee dagen geleden begon het scherm af en toe te flikkeren tijdens het spelen. Dit is in de afgelopen dagen erger geworden, zelfs zover dat het beeldscherm vastloopt. Vooral wanneer er van scherm gewisseld moet worden, bijv van menu naar ander menu, dan blijft het scherm hangen en wordt langzaam wit, vervolgens komt langzaam het scherm terug waarin hij is blijven hangen.

Vandaag begon het scherm ook te flikkeren tijdens het opstarten van de laptop en dan tijdens een zwart scherm, begon onderin een balk te flikkeren.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen!?
 
Ik begrijp dus dat het een laptop is.
Na hoe lang begint dit?
 
Hoi !

Extern beeldscherm al geprobeerd ?

Daar hetzelfde probleem ?

Dan nieuwe drivers proberen; helpt dit niet dan is de grafische kaart van je laptop defect,

Extern beeldscherm geen probleem ?

Mogelijk het backlight in je laptop-scherm defect; relatief eenvoudig te repareren.

Greetz,

Harry.
 
Geluk bij een ongeluk.Hoe toepasbaar.En nog welkom op Helpmij.nl

Met uzelf alles goed?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het aandragen van deze oplossing!

Afgelopen week heb ik een auto ongeluk gehad waarbij de laptop in de achterbak lag. Deze is flink door elkaar geschud en sindsdien is het probleem ook verholpen... ;)
Niet echt een professionele manier van reparatie, maar het heeft wel gewerkt haha

Mocht het probleem zich weer voordoen dan ga ik aan de gang met een extern beeldscherm!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan