beeldscherm resolutie reset

Status
Niet open voor verdere reacties.

hijack966

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2006
hallo mensen,

ik heb nu een probleem dat ik nog nooit eerder gehad heb.

bij het opstarten van windows xp krijg ik netjes de resolutie 1024 by 768 en hij laad dan alles in het geheugen (alle geinstalleerde onderdelen zoals bijv printer software ed)

maar tijdens dat inladen reset mijn beeldscherm naar 600 by 800 met 16 kleuren.

ik heb de goede driver geinstallerd volgens de website van medion (medion computer)

wat gaat hier fout???

mvg

Hijack966

Weet niet

Kan het zijn dat bij de programma's die je opstart er een is die dt doet.

Kijk even bij msconfig.

Eric.

hijack966 zei:
hallo mensen,

ik heb nu een probleem dat ik nog nooit eerder gehad heb.

bij het opstarten van windows xp krijg ik netjes de resolutie 1024 by 768 en hij laad dan alles in het geheugen (alle geinstalleerde onderdelen zoals bijv printer software ed)

maar tijdens dat inladen reset mijn beeldscherm naar 600 by 800 met 16 kleuren.

ik heb de goede driver geinstallerd volgens de website van medion (medion computer)

wat gaat hier fout???

Je kunt om te beginnen met de muis rechts klikken op het scherm, kies dan eigenschappen en dan krijg je alle instellingen voor het scherm. Je kunt dan proberen of je het scherm kunt instellen op de oorspronkelijke resolutie en bits.

ik begrijp dat deel van het beedldscherm wel, het probleem is dat elke keer bij het opstarten hij zich reset naar 800 by 600.

mvg

hijack966

hijack966 zei:
ik begrijp dat deel van het beedldscherm wel, het probleem is dat elke keer bij het opstarten hij zich reset naar 800 by 600.

Ik denk dat de binding met het stuuroprogramma verbroken is.

rechtsklik op 'Deze computer'
kies 'eigenschappen'
kies 'hardware'
kies 'apparaatbeheer'
Ga naar beeldscherm, klik,
Daar staat het stuurprogramma, rechtsklik,
kies 'eigenschappen'
kies 'stuurprogramma bijwerken'

Je kunt ook stuurprogramma vernieuwen of een nieuw programma ophalen bij de fabrikant van het scherm.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan