Beeldscherm start niet in 1 keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haroet

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
heeii,
ik zit met een probleem.telkens als ik mijn pc start gaat mijn beeldscherm niet in 1 keer aan.:confused:Dus moet ik mn pc weer uitzetten en weer aan doen.Soms doet hij het dan en soms niet.Als die het niet doet moet ik hem weer uit en aan zetten en dan doet hij het pas.Het ligt zeker niet aan mijn beeldscherm want die heb ik nieuw gekocht omdat ik dacht dat mijn oude beeldscherm stuk was wat het dus niet was.Ik heb nu een hp W1907V monitor.

Heeft iemand een oplossing....???????:(

Zou wel eens aan de voeding van je PC kunnen liggen. Wanneer deze brak of te zwak is, krijgt de videokaart in je PC niet genoeg stroom om goed op te starten

lijkt me sterk ik heb een 450W voeding van een sonata lifestyle II die staat juist bekend om z'n vermogen.

Mee eens, maar alles kan kapot helaas.
De mogelijkheid om door te meten of een andere te proberen?

En geef je systeem=specificatie eens!

Oow jah sorry,

-Antec behuizing(sonata lifestyle II)
-Moederbord(asus m2n-mx)
-Processor(amd-athlon 3800+ X2)
-videokaart(point of view 8500GT)
-Hardeschijf(WD Caviar SE 320GB)
-Besturingssysteem(vista Basic)

Volgens mij moet dit voldoende zijn.

Laatst bewerkt:
Lijkt wel of er een soldeerpunt niet goed is, als die uitzet door warmteontwikkelijk heeft deze wel kontakt.

Zou het eens met een andere voeding proberen, weet je zeker dat het daar wel of niet aan ligt.

Je kunt het ook eens met een ander videokaatje proberen, zelfs een PCI kaartje.

Ook alle verbindingen in en uitwendig lostrekken opnieuw erop zetten, vooral de ATX stekker, ook de videokaart eruit halen en opnieuw erin zetten indien je geen andere videokaart hebt liggen zou kunnen helpen, zit er ook een extra voedingsstekker op?

Zal toch een kwestie worden van deduceren.

Kijk ik denk dat het aan mijn video kaart ligt want die maakt in het begin ook een ratelend geluidje..in het begin deed die dat niet ik ben van plan een nieuwe coolertje te halen en te kijken wat die dan doet.Volgens mij word mijn kaart in het begin niet genoeg gekoeld en daarom pas later als die gekoeld is wel de monitor pakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan