Beeldscherm stopt ermee als ik een spel speel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fritsser

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2011
als ik een spelletje speel dan na 10 minuten ongeveer word me beeld zwart en staat er op me monitor no signal monitor is going to sleep ik heb me drivers al ge update en een nieuwe monitor gekocht maar hij blijft het doen iemand een idee wat er aan de hand is? moet ik een nieuwe 3d kaart kopen?
mvg frits

Na 10 minuten is inderdaad wel vreemd. Is er ergens in het spel een wisseling van resolutie die de monitor niet aankan (of de videokaart)

ik heb het bij elk spel die wat vermogen vraagt heb ik dat probleem alleen las ik dat de geforce gt 220 dat vaker vertoont en toevallig heb ik die erin zitten

geef eens wat meer systeeminfo....

processor, geheugen, videokaart, HDD/optische drives, voeding.... heeft je monitor een eigen voeding, of krijgt ie stroom via de pc?

nu had ik een nieuwe asus eah5750 formula 3d kaart gekocht en doet ie het weer maar niet na een bepaalde tijd hij doet het heel soms ook bij een spelletje in 2d dus die vraagt totaal geen werkvermogen naar mijn idee, monitor heeft een eige voeding ik heb een i5 processor, 6 gb geheugen ram windows 7 64bit iemand een idee wat dit kan zijn? beeldscherm is ook net een maandje oud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan