beeldscherm stuk ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

jackass

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2002
Als ik pc opstart heb ik een groen wazig beeld na een paar minuten spring mijn beeld naar de normale kleur en is weer scherp (scherper dan hij eerst was voor dat ik dit probleem had).

20 inch sony trin buis
bnc aansluitingen

Kan ik die aansluitingen schoonmaken ik heb ze een beetje schoongeblazen en daardoor kreeg ik weer mijn gewone scherm terug (na een paar minuten).

Thankx

Het beste is om contactspray spec. voor electronische onderdelen (GEEN kruipolie) te gebruiken.

helaas heeft contactspray niet geholpen

tis erg vaag het lijkt wel of mijn beeldscherm moet zich even moet opwarmen na een minuten of 3 perfect beeld daarvoor dus erg groen heel erg groen de hulk is er niets bij

Is mij iig onbekend dat LCD monitoren moeten opwarmen voordat ze presteren als bedoeld. Ik zou als ik jou was even verhaal gaan halen bij de verkopen, dit is niet pluis.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door @temptation
Is mij iig onbekend dat CRT monitoren moeten opwarmen voordat ze presteren als bedoeld. Ik zou als ik jou was even verhaal gaan halen bij de verkopen, dit is niet pluis.

Kan niet monitor is denk ik 3 a 4 jaar oud en gratis gekregen heeft wel 4 weken goed gewerkt !

Tja, een monitor gaat ook niet eeuwig mee. Sommige beginnen na 4 of 5 jaar gebreken te vertonen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan