Beeldscherm stuurprogramma reageert niet meer en wordt hersteld

Status
Niet open voor verdere reacties.

squixs

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
Hallo allemaal,

setup:
e8500
ocz ddr3 1600
asus rampage extreme
asus en8800GTS 512

gisteren heb ik op mijn desktop opnieuw windows geinstalleerd omdat ik er nieuwe onderdelen in gezet heb: e8500, Asus rampage Extreme, ocz ddr3 1600 mhz geheugen.
Na de installatie installeer ik de nieuwste drivers voor mijn Asus EN8800GTS 512 videokaart. Als ik dan een game open (Bijv. wolfenstein) krijg ik een open_GL error.
Als ik crysis open en wil gaan spelen krijg ik flitsen in mn scherm en wordt her beeld zwart na een paar seconden reageert het spel dan niet meer en krijg ik deze error in beeld:
probleeml.png
]

dit heb ik al eens eerder gehad en opgelost een tijd terug maar weet niet meer hoe.
Ik heb ook al 21x opnieuw de drivers geinstalleerd verschillende versies en daarna goed verwijderd met DriverCleaner Pro. En als ik dan ga zoeken in google krijg ik van die dingen als: sommige videokaarten en blabla zijn nog niet compattible (2007). Maar met mn andere vista installatie doet alles het gwn perfect.

hoop dat jullie me kunnen helpen!

met vriendelijke groeten,

martijn

Ik heb gemerkt dat bij mijn EN8800GTS de nieuwste Nvidia driver niet altijd de beste is. Om die reden ben ik (noodgedwongen) blijven zitten op de versie 6.14.11.7516 Die werkt perfect in tegenstelling tot nieuwere versies.

maar als ik dezelfde versie gebruik die ook op mijn andere installatie van vista zit doet hij het ook niet

Is Vista eraf en XP installeren een optie? Want ik denk dat een deel (of misschien wel HET) probleem in Vista zit.

vind vista eigenlijk wel lekker werken, maar als het aan vista zou liggen had ik op mijn andere installatie ook problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan