Beeldscherm stuurprogramma werkt niet meer en is vervolgens hersteld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennminkhorst

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2013
Berichten
8
Hallo allen, ik heb sinds kort een probleem met mijn grafische kaart, ik heb naar antwoorden gezocht maar niks leverden resultaat.

Het probleem is het volgende:
Ik heb mijn systeem terug naar de winkel gestuurd voor reparatie, hierbij hebben ze de grafische kaart en het ram vervangen. Sinds ik hem terug heb ben ik niet in staat om te gamen of zelfs video's te bewerken omdat het beeld dan freezed en een paar seconden later terug komt of zelfs tot restart lijdt. De foutmelding die ik krijg is:
Beeldscherm stuurprogramma reageert niet meer en is herstelt.

Ik heb al geprobeerd de oude drivers te verwijderen en opnieuw de nieuwste versie te installeren. Dit maakte geen verschil.
Ook is het systeem nooit overclocked geweest en is alles op stock settings ingesteld. Ik gebruik ook geen programma's voor fan speed (MSI afterburner bijvoorbeeld.) dat is ingesteld in de bios. Register heb ik ook al geprobeerd te herstellen op fouten en nogsteeds werkt het niet.

Mijn grafische kaart is de:
- MSI ATI radeon HD7750 1GB GDDR5
Geheugenbus: 128 bits

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet want alle andere oplossingen die ik vond op het Internet werken niet.
 
In de winkel is je grafische kaart en het ram vervangen. Hebben ze daar laten zien dat alles weer goed werkt? Als jij een reparatie uit laat voeren moet de zaak wel voor elkaar zijn en moet je niet thuis constateren dat je pc niet werkt.
Dat is een onvoldoende prestatie van de winkel en ik zou met je pc teruggaan en laten uitleggen wat hier nu niet goed is...:evil:
De winkel heeft een verplichting om reparaties goed uit te voeren - of duidelijk aan te geven dat het niet is gelukt....
Nu moet jij er zelf maar naar raden en dat is niet terecht!
 
Hallo bedankt voor je antwoord.
Dat kan ik doen, dit probleem had ik niet voordat ik hem liet repareren en hij werkte daar goed. Nu ik mijn systeem terug heb na 3 weken! Kan ik eindelijk met m'n werk verder... Dat dacht ik tenminste want toen ik een video ging renderen begon het feestje al. Het probleem is dat hun service blijkbaar extreem sloom is en ik een project binnenkort af moet hebben voor mijn werk. Boven dat zou de kosten onder de garantie moeten vallen want het is binnen de periode en ging uit zichzelf stuk. Heb nooit de kast opengemaakt of overclock software gebruikt. Toch krijg ik een rekening van 213 Euro!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan