Beeldscherm switcht tussen analoog en digitaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nielsdj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 okt 2011
Hoi,
Mijn pc of beeldscherm werkt vandaag opeens niet meer. Als ik de pc opstart dan schakelt mijn samsung scherm steeds tussen analog en digital. Na een tijdje geeft-ie het op en gaat ie op stand-by, dus scherm uit, lampje knippert. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Kanttekening; ik ben een leek op technisch gebied. Hoop dat eventuele verklaringen in Jip en Janneke taal kunnen, haha.

:D Dat betekend dat je twee kabels op monitor aangesloten hebt...:D
Haal maar een weg ...en laat alleen maar die HDMI staan ... dan blijft digitaal ....:thumb:
Kijk maar ff bij energiebeheer( bij help en ondersteuning kan ook ) hoe je die standby uitschakelen kan...:D

Laatst bewerkt:
Er zit maar één kabel in. Vroeger had ik ze inderdaad allebei erin waardoor het fout ging. Van die fout heb ik inmiddels geleerd. Is mogelijk mijn videokaart kapot? Kan ik dit testen?

Het scherm blijft uit, en de computer start ook niet normaal op; ik hoor niet het opstart geluidje van Windows 7

Laatst bewerkt:
:confused: Over windows geluid terug te horen zijn ze manieren terug geluid ook te halen, maar ook net zoals jijzelf zei, misschien video kaart kapot is ( ? ) en dat zou je wel moeten laten nakijken ....:confused:
P.S. ALS ik je was ik zou zelf windows opnieuw willen herinstalleren en pas dan als maar dezelfde storing voorkomt, PC laten nakijken...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan