Beeldscherm te fel

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady42

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Het beeldscherm van mijn laptop staat te fel, nadat ik Win 7 opnieuw moest instaleren op een nieuwe HD. Fn met het zonnetje werkt niet en ook in Energie beheer kan ik dit niet veranderen. Ben al op zoek geweest op internet, maar er wordt alleen maar verwezen naar voorgenoemde zaken. Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

Heb je de drivers en stuurprogramma's al geïnstalleerd? Zoals de software voor de hotkeys (de FN-toetsen).

Volgens mij wel, want als ik bv Fn + E indruk dan opent de Verkenner op Computer. Het rare is dat Energiebeheer niet lijkt te werken, want het beeld scherm heb ik ingesteld dat ie zowel op stroom als op accu na een bepaald aantal minuten uit zou gaan, maar dat gebeurd dus niet in. Het beeldscherm blijft gewoon aan.

Ik kreeg een mailtje met de vraag of het probleem al opgelost was, maar nee het is nog steeds niet opgelost en ik heb geen flauw idee hoe, dus als er nog iemand een idee heeft???

Lijkt mij toch dat je niet alle stuurprogramma's hebt geïnstalleerd. De Windows toets + E is om verkenner te openen. Je geeft ook niet je laptop type/model op.

probleem opgelost?

Hoi,

Graag zou ik willen weten of u dit probleem heeft kunnen oplossen. Ik heb nl. hetzelfde probleem met een Medion-laptop. Het gebruik van de FN-toetsen of instellingen wijzigen in het configuratiescherm helpt niet. Het scherm wordt alleen donkerder, maar het probleem van de veel te felle achtergrond (want dat is waar het volgens mij in zit) blijft bestaan. De achtergrond is veel te fel, waardoor je bepaalde nuances in het scherm niet meer ziet. Het enige dat bij mij helpt om het scherm leesbaarder te maken, is het naar achter kantelen van het scherm. Daardoor komt de leesbaarheid weer enigszins terug.
Maar zoals gezegd: instellingen wijzigen of FN-toetsen gebruiken, helpt hiervoor niet...

Welkom ploum,

Zoals je ziet reageer je in een topic uit 2013. In de voorwaarden staat dat het niet is toegestaan topics omhoog te halen ouder dan 3 maanden. Om die reden gaat er dan ook een slotje op. Uiteraard kun je een nieuwe vraag openen met daarin eventueel een link verwijzend naar dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan