Beeldscherm te klein

Status
Niet open voor verdere reacties.

lodewijk10

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2003
Hoi allemaal, wie weet de oplossing voor dit probleem?

Toen ik vanmorgen de computer opstarte was het beeldscherm plotseling veel kleiner met zwarte randen erom heen.Het is een 15"monitor maar het beeld lijkt verdacht veel op 14".
Videokaart en monitor verwijderd uit de configuratie drivers verwijderd daarna alles opnieuw geinstalleerd , geen resultaat .
Systeemherstel geprobeerd , ook geen resultaat.
Het beeld is ook niet verder uit elkaar te trekken , dan schuift het beeld compleet naar links of rechts.
Ik had graag een screenshot wiilen plaatsen ,maar ik kom helaas niet buiten de zwarte balken.

HELP HELP WIE O WIE????

De instellingen van het beeldscherm zelf geprobeert?(de knopjes op het beeldscherm zelf)

Kan het iets "virus" achtig zijn

Mensen let op.

Dit is de tweede melding in korte tijd (waar ik van weet), dat er plotseling een zwarte rand om het beeld zit.

Niet dat ik het weet, maar vind het wel raar.

De eerste meding had het ook over onduidelijke kleuren in IE ( het betreft een 98 machine).

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=189349

Als jij zegt dat het beeld verschuift dan lijkt het op de instelling van je grafische kaart, de meeste ondersteunen het weergeven van een lagere/hogere resolutie in een andere resolutie. Als hij lager is kun je de rest zien door met je muis naar de rand te gaan.

Eric.

Laatst bewerkt:
Ik heb de computer ook al gescand met Panda Antivirus-AdAware en Spybot maar niks gevonden.:confused:

Probeer dit eens

Probeer eens de resolutie in 'Beeldscherm' eerst op 800x600 te zetten en daarna weer hoger.

Eric.

Heeft allemaal geen uitwerking, beeldschermresolutie veranderingen vinden allemaal plaats binnen de zwarte balken.:(

Wat voor beeldschermadapter

Als je zegt dat het beeld verschuift als je er aan trekt met de muis, moet het een truc van je VGA kaart zijn.

Welke heb je ??

Eric.

Ik denk dat het gewoon aan de monitor ligt, de monitor even achter een andere computer aangesloten, hier was het beeld nog veel erger ,het beeld zat rechts bovenin de hoek, en de zijkant van het beeld loopt helemaal rond.De kaart is trouwens een G-Force FX 5200 128mb met de nieuwste drivers.

Andere monitor geplaatst, alles is weer in orde.

Bedankt voor alle tips.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan