beeldscherm, toetsenbord en muis werken niet na crash.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niels5087

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Berichten
75
hallo,
vanmidag is mijn computer gecrashed, ik heb hem toen uit laten staan en een paar uur later opnieuw geprobeerd op te starten, nu start de pc op, het lampje op de pc brand en je hoort hem zoemen, maar het beeldscherm doet het niet en het lampje van de muis en het toetsenbord brand niet, wat kan er aan de hand zijn?

de specificaties zijn als volgend:
intel core 2 quad q6600 @ 2.40 ghz
4gb ddr 2 667 ram
windows vista home basic 32 bit.
 
Laatst bewerkt:
Heb je het beeldscherm, toetsenbord en muis al op andere pc getest?
 
ja het beeldscherm, toetsenbord en muis doen het gewoon op een andere PC, een vriend van me heeft me verteld dat het moederbord kapot kan zijn, kan dit kloppen?
 
Het zou ook de voeding kunnen zijn...
Als eerste stap zou je met een multimeter even kunnen checken of je, bijvoorbeeld op een stekkertje van een IDE drive, op de gele draad nog +12 Volt hebt en op de rode draad + 5.....
 
het is bevestigd, mijn moederbord is naar de *****n, ik laat momenteel een nieuw moederbord monteren voor 100 euro bij een lokale comuterzaak, kan een slotje op. toch bedankt voor de tips.
 
Oe, ik ben bang dat het aan je Bios, Moederbord of processor licht.

Een riskante test of het aan een van die dingen light is om je computer open te draaien en het stekkertje van je CPU ventilater eruit halen, als de computer word opgestart zonder dat doe cpu koeling eraan zit gaat die soms piepen.

Let op dat je dit niet de lang doet, dit kan schade veroorzaken aan je cpu.



Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.

Groeten, Remi1995.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan