Beeldscherm trilt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nielsjuh

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2008
Ik heb sinds vandaag ook last van een trillend en bibberent beeld . Ik heb vanmorgen mijn pc van mijn bureau , ónder mijn bureau gezet en sindsdien trilt en bibbert het beeld . Soms valt het mee , soms bibbert tie heel erg .Vóódat ik de pc ergens anders zette, had ik nergens last van ! ! ! Ik heb Vista al de aanbevolen scherminstellingen laten goedzetten en ook mijn scherm zelf doet het prima (geeft de pc aan). Ik heb alles al uit de buurt gezet van lampen , telefoons , kabels goed nagekeken en externe harde schijf verplaatst , maar hij blijft het doen . . Vooral bij website's zoals YouTube en spellen trilt en bibbert het beeld erg . Wat moet ik doen ? ? ? :(:(:(

Laatst bewerkt:
Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans vraag.

Inkoppertjes zouden kunnen zijn: check de aanslutingen aan de beeldscherm, alsmede aan de pc zijde (aandrukken) en als dat goed is, maak de kast open en druk de videokaart aan.

Ik ga het meteen proberen ! Ik word er echt gek van ! Net alsof ik water over mijn scherm heb lopen (een beetje overdreven misschien ,maar het is maar een idee)

Nou ik heb nagekeken of mijn videokaart los zat ,maar dat kan niet want ik heb een on-board videokaart vastzitten op mijn FoXconn moederbord ..
Maar na veel gedoe en gezoek zijn we er misschien achter gekomen : als ik niets doe op de pc dan trilt het beeld niet . Ben ik met iets bezig (muziek luisteren , internetten enz..) dan trilt het wel . Zou het dus niet misschien aan het geheugen kunnen liggen ? (Ik heb pas 2 maanden geleden nieuw geheugen 2GB gekregen).

Die inkoppertjes gelden eigenlijk voor álles wat los kan zijn gaan zitten tijdens het verplaatsen, m.a.w. check alle kabels / kaarten / geheugenreepjes.

We gaan vandaag kijken of alles goed vastzit . Eens kijken of het daar aan ligt .
;)

Nou , we hebben ALLES ,maar dan ook alles nagekeken ,en alles werkt naar behoren en zit goed vast . Maar we denken dat de VGA kabel van het scherm naar de pc de boosdoener is . Zal vandaag eens een nieuwe kabel kopen , misschien ligt het daar aan ?

Ik heb een nieuwe VGA kabel gekocht en het trillen stopte direct . Lag dus toch aan de kabel . In ieder geval bedankt voor de tips :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan