Beeldscherm tt t t rilt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Ik heb mn beeldscherm van 1024* naar 1152* gezet maar nu trilt het heel erg. Het is tamelijk hinderlijk. Hoe los ik dit op?
75 Hz staat 'ie nu.

vernieuwingfrequentie verlagen naar 60 Hz, dan word het trillen wel minder.

Groeten Oossie

Het is toch hoe hoger hoe minder trillingen? Nouja, ik zal het proberen.

Het wordt er niet beter op, sterker nog, het wordt vele malen erger.

Kan je monitor de hoge resolutie wel aan?

sorry hoe lager de frequentie hoe meer trillingen, daar heb je gelijk in. Foutje bedankt:D

groeten Oossie

Ja, ik dacht al.

Ja, hij kan het aan. Sowieso staat het vakje "waarden vergergen die deze monitor niet kan weergeven" aangevinkt en volgens de handleiding kan hij dit ook aan. Op 1024* kan ik zelfs 85 Hz. nemen.

en op 1152* kan hij niet op 85 HZ, anders mischien op 80 Hz proberen. Heb je geen last van magnetische invloeden b.v. speakers naast de monitor

Groeten Oossie

Nee, 85 kan die niet aan. Speakers aan de monitor:
1) Al vanaf de fabriek zo.
2) Nooit last van gehad.
3) Staan uit (maarja, magneet).
4) Het is pas sinds ik de andere resolutie heb.

Het is geen TFT, en het is een Compaq 17" die bij de Presario 5000 series zat.

FS740

Geplaatst door XP_PC
Het is geen TFT, en het is een Compaq 17" die bij de Presario 5000 series zat.

FS740

Ja, nu zie ik et. Dacht dat ik tft las in de titel van je probleem.

maar 80hz wil niet?
want hoe hoger de freq, des te minder last van trillingen heb je.

als het niet wil gewoon weer terugzetten?

80 kan die niet aan volgens handleiding en niet volgens Windows. Doe ik liever niet dus.

Kijk ook ff of hier toevallig geen adapters in de buurt liggen , ook aan de achterkant.

groetjes speedtouch

Demagnetiseren al gedaan, adaptertje of 3 op zo'n 20 CM. van het scherm en dat al tijden.

Ook mobiel al weggehaald.

Je kan het altijd proberen op 80 Hz, als je dan een vreemd effect heb kun je in veilige modus weer teruggaan naar de oude instellingen.

Groeten Oossie

Bekend probleem bij velen monitoren, de 1152 resolutie kan de monitor niet optimaal weergeven, waardoor de verversings frequentie niet 100% benut wordt. Wanneer je hem op 1280*720 zet, of gewoon 1024*768 zul je zien dat het gewoon goed werkt :)
Test maar eens ;)

Zoals ik zei, dat werkt niet!!

En na eerst een hoop gepuzzel en gedoe, toch nog systeemherstel voor elkaar weten te krijgen met als gevolg dat 7 programma's niet meer werken en een programma dat ik na een hele avond werk eindelijk aan de praat heb gekregen ook niet meer werkt!

Zoals je kan begrijpen ben ik hier niet bepaald blij mee!!!

En bedankt...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan