Beeldscherm tt t t rilt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door XP_PC
En ik mol er mijn scherm niet mee?
Op de manier hoe jij dat NU doet wel ! Je monitor is gewoonweg niet geschikt voor die resolutie !!!!!
Probeer nu gewoon maar wat ik zei, dan zul je het zien kerel. Als je om hulp vraagt moet je wel de aanwijzigingen volgen :confused:

Ho ff, ik zei al dat hij geen 85Hz op deze resolutie aankon.
Wat moet ik doen volgens jou dan.

Op 1280 is het trillen helemaal rampzalig, en 1024 werkt gewoon naar behoren.

Je weet overigens wel ZEKER dat je monitor hoger kan als 1024 ?? Want zo niet, dan houdt het op natuurlijk !

Wat jij moet doen, is OF gewoon terug naar 1024, of 1280 en dan de refreshrate aanpassen/verlagen.

Ja, want weergave etc. is wel goed en Windows geeft het ook aan.

Ik zal straks de handleiding er nog eens op naslaan.

Geplaatst door XP_PC
Ja, want weergave etc. is wel goed en Windows geeft het ook aan.

Ik zal straks de handleiding er nog eens op naslaan.
Dat windows de mogelijkheid geeft zegt niets, dat heeft met de drivers van je monitor/beeldschermadapters te maken. Die zijn dan vaak voor velen modellen gemaakt waardoor het in windows LIJKT alsof hij op een hogere res. kan. Maar indd, lees het boekje ff na ;)

640*480 - 60 / 85 Hz
800*600 - 60 / 85 Hz
1024*768 - 60 / 85 Hz
1152* 864 - 75 Hz
1280*1024 - 60 Hz

Al eens een nieuwere driver voor monitor en/of videokaart geprobeerd?

Groeten Oossie

Heb je toevallig nog een andere monitor waar je het nog mee kan proberen, hoor je misschien een hoge fluittoon uit je monitor komen, wat er op zou kunnen duiden dat er iets mis is met je hoogspanningsgedeelte?

Groeten Oossie

Fluittoon? Nee, dat hoor ik niet.
Ik heb hier alleen nog een andere monitor maar zijn max is 800*600 dus dat schiet niet op.

Hmm...als het boekje aangeeft dat ie 1280 kan, dan moet ie dat ook gewoon kunnen. Alleen is 60 Hz. wel ERG weinig hoor, ik raad je dat af, ZEKER JIJ die elke dag zoveel uren erachter zit ;)
Ga maar gewoon terug naar 1024:)

Hahaha:D, nou. Ik vond het net zo lekker werken (qua ruimte dan) :(. Maar ik moet ook geen hoofdpijn hebben (en dat krijg ik hier wel van)...

Haha :D. Maar ik vind het wel vreemd, zoals ik zei, hij kan het aan... (volgens de handleiding)

Dat weet je met windows maar nooit :D, maar heb je tenminste weer een reden voor een groter scherm.
Maar test het wel in de winkel, of je (nieuwe monitor) het wel aankan.

Groeten Oossie

Ik was niet van plan een nieuwe aan te schaffen binnenkort :eek:.

En dan nog, ik had een leuke 19" TFT gezien (:D).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan