Beeldscherm tv en pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

oosie21

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Hallo beste mensen,

ik wil mijn pc beeld zien op mijn tv. Dit lukt mij door middel van een s-video kabel. Ik kan nu het beeld van mijn pc overzetten naar de tv via nvidea config beeldscherm delen. Is het mogelijk om beide tegelijkertijd te zien? Zowel het beeld op mijn pc als op tv. Want nu zie ik alleen het beeld op de pc of tv.

Alvast bedankt groetjes Mike

Ja in het Nvidia configuratiescherm kan je aangeven, dat allebei de schermen tegelijkertijd wilt gebruiken. zie afbeelding.
Bureabladuitbreiding.jpg

Groet Maxstar

Hallo,

bij staat alleen: use one display only,
verder geen andere opties

gr Mike

Heb je al de nieuwste Nvidia drivers geinstalleerd.
Verder kan je kiezen tussen een standaard en een geavanceerde instelling modus, kies hier wel voor geavanceerd.

Groet Maxstar

Ja ik heb van Nividea site de drivers gedownload. Verder staat hij ingesteld op advanced. Maar die opties staan niet in de lijst. Verder zag ik in het voorbeeld nog meer opties staan die ik niet heb staan???

Maar staan nu wel allebei de schermen aan, want als er nu maar één scherm aanstaat wordt er ook maar één gedetecteerd.

Alle twee de schermen staan aan. Mijn tv en pc. Mijn tv op s-video en pc op het bureaublad. Kan ik een foto maken van het beeld van mijn pc zodat ik de instellingen kan laten zien.

Nog een vraagje gaat het om een laptop of een desktop PC, want op een notebook heb je de combinatie FN + F5, om van schermen te wisselen.

Groet Maxstar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan