ik heb een compaq tft scherm maar nu doet ie de laaste tijd nogal vreemd af en toe. Dat ik gisteren de pc aanzette, ging het scherm helemaal niet aan en begon het groene lampje van het beeldscherm te knipperen. De pc startte wel gewoon op!
Na een tijdje begon ie telkens witte flitsen tussendoor te geven op het scherm.
Ik heb de kabel al gecontroleerd en die was goed en goed aangesloten.
Het lampje bleef overigens ook groen knipperen toen de pc uit was.
Vanmorgen deed ik het beeldscherm weer aan en het oranje slaapstand lampje brande weer gewoon. Toen ik de pc aandeed starte hij dan ook gewoon op, inclusief het beeldscherm! Leek niks meer aan de hand te zijn. Maar nadat ik zo'n 10 minuutjes bezig was geweest werd het beeld in 1 keer zwart en gaf ie weer telkens van die witte flitsen tussendoor. Dat duurde 10 sec. en toen was het beeld weer terug. Nu is er alweer een tijdje niks aan de hand. Maar wat kan dit zijn?? De pc is net nieuw en werkt perfect dus het ligt neem ik aan toch aan het beeldscherm zelf?
Na een tijdje begon ie telkens witte flitsen tussendoor te geven op het scherm.
Ik heb de kabel al gecontroleerd en die was goed en goed aangesloten.
Het lampje bleef overigens ook groen knipperen toen de pc uit was.
Vanmorgen deed ik het beeldscherm weer aan en het oranje slaapstand lampje brande weer gewoon. Toen ik de pc aandeed starte hij dan ook gewoon op, inclusief het beeldscherm! Leek niks meer aan de hand te zijn. Maar nadat ik zo'n 10 minuutjes bezig was geweest werd het beeld in 1 keer zwart en gaf ie weer telkens van die witte flitsen tussendoor. Dat duurde 10 sec. en toen was het beeld weer terug. Nu is er alweer een tijdje niks aan de hand. Maar wat kan dit zijn?? De pc is net nieuw en werkt perfect dus het ligt neem ik aan toch aan het beeldscherm zelf?