Beeldscherm valt soms weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertel

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Als ik ongeveer een kwartier een spel speel valt mijn beeld soms weg en dan reageert die ook niet meer als ik iets uitvoer in het spel Dus hij loopt erbij vast Maar het geluid blijft het wel doen dus weet iemand waar het aan kan liggen?
Mijn nieuwe videokaart komt waarschijnlijk dinsdag binnen maar ik weet niet 100% als het daar wel aan ligt

scherm al eens getest op een andere pc? andere kabels gebruikt? eens gekeken hoe warm je grafische kaart word tijdens het spelen (et voor het uitvallen dus). het kan zijn dat je PC niet genoeg verlucht is waardoor je Grafische kaart zichzelf uitschakelt door te warm te krijgen. beste wat je eens kan proberen is een ander scherm aan je pc hangen, je pc op een goed verluchte plaats zetten en de zijplaat eraf halen. als je na enkele minuten spelen merkt dat je grafische kaart te warm krijgt (dat kan je wel voelen neem ik aan?) ma je je pc eens uitleggen, van het stroomnet halen en alle ventilators eens goed uitblazen. je kan dit gewoon doen met je adem, maar het word aangeraden om eventjes een busje perslucht te halen bij je plaatselijke computerwinkel of electronicawinkel. bijna alle electronicaketens hebben zulke in voorraad, als je ze niet vind, gewoon eventjes vragen. ik weet in ieder geval dat ze er hebben bij mediamarkt, vandenborre, de meeste selection winkels, ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan