Beeldscherm valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertje B.

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Sinds gister valt me beeldscherm ineens elke keer weg. Alsof het in slaapstand staat zeg maar. Maar met de muis bewegen helpt niet, en ik moet het beeldscherm aan en uit zetten om weer beeld te hebben. Wat kan er gebeurd zijn en weet iemand hoe dit valt op te lossen? Heb echt geen flauw idee namelijk en kan op google ook niks erover vinden.

Heb je een laptop of andere pc om het scherm op te testen?

En heb je een ander scherm om te testen op jou pc?

Kabels vervangen al geprobeerd?

Heb een laptop en een andere pc, zal ik zometeen ff gaan uitproberen.

Op die manier kan je dingen gaan uitsluiten. Draait het scherm prima zonder uitval op de laptop, dan is er iets anders aan de hand.

Doet een ander scherm het prima op jou pc, dan is de kans groot dat de fout in het scherm of de kabels zit.

Oh klinkt misschien dom, check ook even of de boel goed in het stopcontact zit! Heb ik ook eens gehad, had de kat erachter lopen klooien en zat de stekker niet lekker in het contact.

Laatst bewerkt:
Coolfans werken nog wel denk ik. In Oktober nieuwe voeding gehaald omdat die andere toen doorgebrand was blijkbaar en de pc is niet echt heet of zo. Volgens mij werken ze gewoon nog wel.

Net me beeldscherm trouwens op me laptop aangesloten en daar deed ie het gewoon op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan