Beeldscherm valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Minie Mie

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2003
Als ik wat langer met mijn pc bezig ben dan valt mijn beeldscherm zo maar uit. Als ik dan aan mijn beeldscherm voel, dan is hij best wel warm. Dan ongeveer na 2 minuten wachten en hij is weer beetje afgekoeld dan doet hij het weer. Toen ik mijn beeldscherm net had, had ik daar nooit last van. Een beeldscherm mag toch wel een beetje warm worden :confused:
Kunnen er ook andere redenen zijn dat bijvoorbeeld mijn videokaart te warm wordt (heb ik niet van me zelf) of omdat ik in de loop van de tijd andere drivers voor mijn videokaart heb geinstalleerd

Waar kan het aan liggen........????
Wie kan mij helpen

Ik heb een Acer view 78c 17 inch

beeldscherm.

Hoi Minie Mie.
Zijn alle verbindingen naar beeldscherm en computer oke? Groeten L.Slaats.

Hallo

Gaat het "power-on " ledje op front van deze monitor ook uit ?????(of geeft ie "no - signal" indikatie??)

Meestal duiden dergelijke fouten op een thermisch probleem , veroorzaakt door gescheurde soldeerverbindingen.

Indien je iemand in de kennisenkring hebt , met de nodige technishe achtergrond , laat deze eventueel eens de sodeerverbindingen van "lijntransfo + vermogenelektronika" controleren .

Uiteraard kun je ook eens deze monitor laten checken door een onafhankelijke t.v. technieker....

P.s. : Indien deze monitor nog in garantie is , niet aankomen , sommige leveranciers geven tot 5 jaar garantie ...

Peter

Het lampje gaat inderdaad ook uit.
Ik stuur hem gewoon terug want ik heb nog garantie.
Bedankt voor jullie hulp. :thumb:

Groetjes Alex

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan