beeldscherm valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

khk464

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Berichten
1.154
Hoi, een kennis van mij belde net met de mededeling dat haar scherm en toetsenbord uitgevallen is. Tijdens het downloaden van een muziekstukje op k...a is het scherm en het toetsenbord gewoon uitgevallen. Als er nu terug gestart wordt gaan de lichtjes van het toetsenbord niet branden en het scherm gaat enkele seconden aan en onmiddelijk terug uit. Vanavond ga ik er even langs heeft iemand nog ideen waar ik zeker naar moet kijken?
Ps. zij is niet zeker of de bios het piepje wel geeft.

Groetjes
 
Die kennis heeft hopelijk wel een goede up to date virusscanner geinstalleerd? Want Kazaa opgaan zonder virusscanner is vragen om problemen.:confused:
 
Als ie i.i.g niet het BIOS scherm laat zien, dan ligt het dus aan de hardware en niet aan de software. Tenzij het probleem zich voordoet tijdens het starten van Windows.

Je zou de VGA eens aan kunnen drukken etc mocht het probleem zich al bij het net aanzetten vd pc voordoen.

Ook een BIOS reset zou misschien wel uitkomst kunnen bieden.
 
hoi, Tanja1968, dat weet ik dus niet zeker, ik heb het haar wel aangeraden maar of ze ook luistert dat is iets anders. Ik dacht ook aan een virus dus is er mischien een mogelijkheid om via een diskette te starten. Als er een virus in de bios zit dan word het werk voor de pcboer denk ik.

groetjes
 
Wat ik zo lees kun je er ook weinig mee. Als de pc al geeneens doorstart of beeld laat zien. Veilige modus kun je denk ik ook niet in komen.

Ik denk dat je even moet wachten totdat je het ook echt gezien hebt. Heeft ze winxp? Als je misschien toch in veilige modus kunt komen werkt een systeemherstel misschien nog.

Daarna uiteraard wel de file van kazaa ook verwijderen.
 
DarkZen, mogelijk een defecte videokaart is een van de mogelijkheden, maar het rare is dat het toetsenbord ook niet flikkert tijdens het starten.

groetjes
 
Allemaal bedankt voor het meedenken. Het zal wel in de hardware gezeten hebben want na even getest te hebben en zag dat er dus inderdaad niets, behalve de ventilator, werkte heb ik de kast opengeschroefd alles eens aangedrukt, nagekeken, en stof verwijderd. En kijk: daar ging hij. Op de vraag wat ik gedaan had om het te laten werken heb ik natuurlijk een verhaal van fingerspitsengefüll en zesde zintuig opgehangen maar het moet wel een of andere aansluiting geweest zijn die los zat. Het was wel zo dat er enorm veel spyware opzat en dat het register een deftige beurt kon verdragen. Dank zij helpmij heb ik een heel arsenaal aan progjes die al dat werk voor mij doen dus dat was niet moeilijk.

groetjes en bedankt
 
Altijd handig om een kennis met fingerspitsengefüll te hebben:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan