Beeldscherm valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Hallo, ik heb een hele tijd geleden Joint Operations MP Demo geînstalleerd en toen ik hem wou spelen zij die dat ie mijn videokaart ondersteunde, toen ik aan een spel wou meedoen viel het beeldscherm uit en werd het lampje onder mijn HP pavilion mx70 van groen naar oranje..... ik dacht dat het aan mijn videokaart lag maar nu probeerde ik de Soldnër demo en hier gebeurde precies hetzelfede, waar ligt dit aan!?:confused:

Ik denk aan een videokaart probleem. Heb ik ook wel eens gehad, de videokaart geeft dan geen signaal meer naar je beeldscherm en dan gaat je beeldscherm in standby... Misschien eens de laatste videokaart drivers downloaden....

Geplaatst door basvdK
Misschien eens de laatste videokaart drivers downloaden....

Al gedaan, ik heb trouwens een Radeon 9000, maar het spel zegt in het begin toch echt dat ie mijn videokaart ondersteund en daarna gaat ie automatsch instellingen aanpassen en hij zette alles automatsch heel hoog, Resolutie 1280x960 enzo..... dus mijn videokaart kan hem wel aan, ik heb ook al geprobeerd alles op zijn laagst te zetten (640x480 enzo....)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan