Beeldscherm valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr.Klaassen

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2005
Heey allemaal,

Ik heb een probleempje als ik iets aan het doen ben op mijn computer bijvoorbeeld een spel dan gaat opeens mijn beeldscherm uit en ik kan hem niet meer aankrijgen, ik moet dan eerst de computer weer opnieuw opstarten dan doet hij het weer. kan iemand mij Plz helpen want het is echt super irritant.( Owja ik heb een "AMD Athlon XP 2800+, 512MB RAM, RADEON 9600 SERIES" Mischien heb je hier wat aan)

Martijn

Laatst bewerkt:
Heb je wel de goede en laatste drivers voor je videokaart? Ben je verder uptodate met drivers?

SP2 geinstaleerd, en nu videokaart problemen? Dan zul je bijna zeker een update van de driver software moeten doen.

Even bij de site van Ati langs.
N.b. een snele verbinding is wel wenselijk (driver is 33MB) en eventueel moet je eerst ook nog framework downloaden mij microsoft.
Lees eerste wel even de Release Notes, laatste driver is bijvoorbeeld niet voor alle windows versies geschikt.
Tot slot, bij Ati drivers moet je eerste de oude versie verwijderen voordat je de nieuwe kunt installeren.
E.a. in na te lezen in de release notes, hou je aan de volgorde zoals die daar beschreven staat.

Laatst bewerkt:
Maar mijn computer heeft het altijd goed gedaan en sinds 2 weken doet hij zo vreemt.

Het zou wel eens kunnen zijn dat je met een update van Microsoft een nieuwe driver hebt gehad.
Bij mij komt zo Nvidia binnen en de voorlaatste viel bij mij ook niet goed. Zwart scherm met opstarten.
Als ik jou was zou ik me maar eens gaan verdiepen in de hardware.
Neem daarvoor het programma EverestHome.
Kun je gewoon vinden met Google.

Ik heb al ati op mijn computer maar bij de nieuwe versie geeft hij een fout melding al wil ik het opstarten. nu ff kijken of everesthome werkt

Wat voor een soort fout melding krijg je bij de Ati software?
Oude software moet je eerst deinstalleren voor dat je de nieuwe er op zet, even goed de handleiding bestuderen en als engels een probleem is wil ik nog wel een poging doen om e.a. te vertalen.
Belangrijk is dat je je houd aan de daar beschreven (de)installatie volgorde.

ok ik weet zo 1,2,3 niet wat voor melding het was maar eeh ik denk dat het aan het niet deinstalleren van de oude versie licht. duzz ik probeer het morgen nog een keer :thumb:

Ik heb het nog niet geprobeert ik zal het doen als ik thuis ben ik zit nu op school duzz. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan