Beeldscherm valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickMetProbleem

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Hallo mensen, mijn vorige vraag is opgelost dus hopen nu dus ook!
Ik heb een +- 24 inch beeldscherm
Het is van goede kwaliteit en makkelijk om er naar te kijken (dus ziet niet te kijken als bij een tenniswedstrijd)
Mijn beeldscherm wordt bestuurd door NVIDIA en iets met GeForce 4.0.
Als ik nou op internet zit of op games dan valt mijn beelscherm dus soms uit
Dan staat er : Beeldschermstuurprogramma is afgesloten en niet meer hersteld
dan valt soms de game uit en dat is natuurlijk heel irritant!, soms heb ik het geluk dat hij het nog gewoon blijft doen

Ik heb al gegoogeld maar kan niks vinden
Hoop dat jullie het weten

Gr. Nick

Hallo Nick zou dit kunnen. Heb je een TFT.??

Heb je laats nog een update gedaan.

Heb je deze op 60 Hz staan. Overschakelen naar 70 Hz., In ieder gaval hoger zetten als het kan. Probeert het eens...

Ik heb geen idee wat een TFT is sorry.
Ik heb vorige week nog een update gedaan
de prestaties van mijn computer is een 5.9 , heb geen idee hoe dat zo laag komt
Ik heb bij NVIDIA bij vernieuwingfrequentie staat er gwn 60Hz en kan niks anders doen
Heb opnieuw een test afgenomen (met veel programmas aan , zoals internet, skype enz) en nu is de score gewoon weer 5,9

hier de score
7,4
7,4
5,9
5,9
5,9

Laatst bewerkt door een moderator:
Een TFT is zo plat als een portemonnaie zeg maar. Je kent ze beslist wel.

http://images.google.com/search?q=t...440&bih=731&sei=CA36TpbkGoOaOtjCjKcB&tbm=isch

Maar dat terzijde. Kijk eens in apparaatbeheer, staat daar ergens een vraagteken onder moet je de nieuwste driver van je beeldscerm is opzoeken.

Maar kijk eerst eens even naar je eigen updates. Wellicht zit die er al tussen.

Anders naar configuratiescherm en dan naar probleemoplossing gaan. Wellicht wordt je door je eigen computer best wel geholpen. Probeer maar eens je kunt het best wel.

Er staat niet veel informatie over een probleem
en ja ik heb een TFT een E2251

Ok ik heb de laatste tijd MINDER last van het probleem, soms als ik flimpjes kijk dan gaat ie echt HEEL raar doen, doen loopt alles opeens 10x slomer, je hoort het geluid hhhhhhhheeeeeeeelleeeeeemeaaaaaaaaallllllll zo zegmaar,

meer informatie: NVIDIA GeForce GTS 450 is mijn beeldscherm, er staat onder : apparaat werkt correct.
ik dacht er aan dat de videokaart misschien te dicht bij de koeler zit.

Voor de zekerheid: deze driver kan geen kwaad als ik hem installeer? mijn beelscherm kan dan niet naar de [Zeg ik liever niet ;)] gaan, want dan heb ik een probleem. ben niet zo handig met die dingen als : Dan installeer je je beelscherm toch opnieuw dus ik wil geen risico nemen!

Nop, beeldscherm gaat niet naar de mallemoer [of hoe je het zeggen wil], videokaart (waarvoor de driver is) ook niet. Je beeldscherm krijgt alleen maar het signaal, verder niets.

succes ermee!

geeft aan

NVIDIA-installatieprgramma kan niet doorgaan

Dit NVIDIA Grafisch stuurprogramma is niet compatibel met deze versie van windows.

Dit grafisch stuurprogramma kon geen compatibele grafische hardware vinden

Selecteer dan hier: 1e: Geforce, 2e: Geforce 400 series; 3e : gts 450 en bij de 4e jouw besturingssysteem (windows xp, vista, 7 ;32bits/64bits}

Ik heb nu geinstalleerd TY , weet niet of het helpt nog geen resultaten gezien :p

@NickMetProbleem
Als je direct reageert op 'n vorige vraag gebruik dan de knop "Reageer op vraag (aan de linkse kant) of het berichtvenster "Snel Reageren".

probeer eens in Nvidia ForceWare Control Panel -->'Set PhysX Configuration' met de "autoselect" optie uit te vinken en te vervangen door in de dropdown lijst de naam van je videokaart te selecteren en dan rebooten.

Beste roadworker,
Ik kan jouw informatie niet vinden
kan je me alsjeblieft een link sturen naar het forceware control panel?

Gr Nick

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan