beeldscherm valt weg bij cod mw1 geeft aan no signaal& vervalt de garantie van de pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
hallo,

ik heb een probleem met mijn pc. iedere keer als ik cod mw1 speel of andere full screen games. valt mijn beeld na een tijd weg en geeft die aan no signaal. verder maakt hij een zwaarder geluid (net als of hij de heletijd een cd aan het lezen is)
ik heb eral van alles mee geprobeerd maar werkt allemaal niet ( zoals kijken als ik een virus heb of spyware)
heb er nu 1/2 weken last van. pc is gekocht in januari. (de pc staat wel op mijn slaapkamer kan het zijn dat hij vol stof zit)
als ik de pc open draai vervalt mijn garantie dan??

hoop dat iemand mij kan helpen. ik baal er echt van dat ik niet meer kan game:(

wat het probleem is weet ik niet maar meestal als je een merk pc koopt vervalt de garantie als je hem opendraait. meestal zit er een sticker op de kast.

wat het probleem is weet ik niet maar meestal als je een merk pc koopt vervalt de garantie als je hem opendraait. meestal zit er een sticker op de kast.

hoe bedoel je een sticker? het merk is packerd bell.
kan ik hem dus niet open draaien en een zijkant eruit schuiven voor effe de dingen stof vrij te maken??

meestal zit op de achterkant een sticker op de behuizing als je hem open maakt zal die sticker breken (dat was vroeger vaak het geval met merk pc's) weet niet of die stickers er nu nog opzitten. maar als je garantie hebt zou ik de winkel er even naar laten kijken.

meestal zit op de achterkant een sticker op de behuizing als je hem open maakt zal die sticker breken (dat was vroeger vaak het geval met merk pc's) weet niet of die stickers er nu nog opzitten. maar als je garantie hebt zou ik de winkel er even naar laten kijken.

oke, maar bedoel je een sticker van de binnekant of buitekant van de behuizing??

buitenkant. maar weet niet of dat tegenwoordig nog toegepast wordt vroeger wel (jaar of 5 geleden want zo oud ben ik nog nie)
(misschien dat iemand anders nog een toevoeging heeft.)

buitenkant. maar weet niet of dat tegenwoordig nog toegepast wordt vroeger wel (jaar of 5 geleden want zo oud ben ik nog nie)
(misschien dat iemand anders nog een toevoeging heeft.)

ik heb gekeken zit wel stickertje op maar daar kan niks mee gebeuren kan ik hem dan opendraaien met behouden van garantie??

Heb je niet in CoD MW de resolutie te hoog gezet zodat je beeldscherm die niet kan weergeven? Zomaar een ingeving.

ik weet niet of je dan de garantie behoud ik zou zgge je hebt garantie dus ga er mee terug

De garantie vervalt niet, als je de pc openschroeft, en er een sticker op, of over de behuizing heen zit. Anders wordt het wel heel erg lastig om eventuele uitbreidingen e.d. toe te voegen in je pc ;)

De garantie vervalt niet, als je de pc openschroeft, en er een sticker op, of over de behuizing heen zit. Anders wordt het wel heel erg lastig om eventuele uitbreidingen e.d. toe te voegen in je pc ;)

Dat is nou net het feit Je mag er geen uitbereidingen aan maken omdat het een merk pc is en ze meestal op vorm zijn gebouwd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan